on the verge of extinction... again

dezastre in bucatarie. din nou.

placinta? tarta? cu mere, nuca, miere

Da, da, da, m-a pocnit sa fac si eu ceva luni seara. Placinte/ tarte, nu stiu exact cum sa le spun. Prima s-a dorit a fi cu mere, nuca si miere, a doua cu ciocolata amaruie, portocale si stafide.

Bineinteles, doar s-au dorit a fi ceva de genul asta, pentru ca au iesit doua... mmm, nu stiu cum sa le zic, nu cred ca se mai poate lauda cineva cu astfel de ratari. Poza e din timpul prepararii primei dracii, singura in care arata a ceva ce ar consuma si o fiinta fara intentii de sinucidere.

Prima a iesit uscata (si vreau sa zic uscata in sensul scoarta de copac de uscata) pe margine si explodata in mijloc. Miejii de nuca capatasera o culoare... gri-soarece? Ma rog, sa zicem gri, mama e experta la nuante, dar eu nu prea fac diferenta intre gri-piatra si gri-soarece. Si in mijloc era un ditamai craterul portocaliu. Pofta buna! Asta daca are cineva curajul sa incerce...

A doua e iesit cumva pe dos fata de prima. Adica mijlocul scoarta si marginile explodate. Mai rau decat orice altceva a fost dezastrul din bucatarie... Mi-a luat cateva zile sa curat tot. Plus ca prepararea initiala a fost in vitezele mele obisnuite: incet si oprit. Asa ca a adunat 7 ore in total.

8 pareri

cine
mda
cand
duminică, 23 ianuarie 2011 la 14:46:00 EET
meh.

am vrut eu sa fac odata ciorba de legume sau supa, ea stie ce o fi vrut sa iasa.

scot eu legumele, le spal, curat, fiert, etc.

reteta merge bine

ciorba aproape gata. un pic de condiment.. sare astea si niste albus de ou.

everything done, oricum gustasem pe parcurs, parea perfecta.

si i-a un castron, pune la racit, ok let's eat.

bun bun, extrem de bun, toate bune si frumoase.

meanwhile, sistemul digestiv era de alta parere.

dupa 15 minute, mi-a dat un reply luuuuung cu dare de parere de bucatar expert. lung de vreo cateva ore, cu mult zgomot, intre 4 pereti cu faianta albastra.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 ianuarie 2011 la 18:50:00 EET
au!
cine
mda
cand
duminică, 23 ianuarie 2011 la 19:31:00 EET
aia am zis si eu atuncea :))
cine
krossfire
cand
luni, 24 ianuarie 2011 la 10:42:00 EET
Am facut niste saratele recent (with a little help) si au iesit decent. De cand cu regimurile si alte tampenii, n-am mai apucat sa gatesc ca-n zilele bune :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 ianuarie 2011 la 13:25:00 EET
Eu as avea nevoie de ceva mai mult ajutor ca sa reusesc sa fac ceva decent :))
cine
Ionut
cand
sâmbătă, 29 ianuarie 2011 la 19:45:00 EET
fratele tau a vrut sa faca friptura ... a iesit cauciuc. eu zic ca era de la carne ca nu-mi explic unde am gresit.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 29 ianuarie 2011 la 19:51:00 EET
Asta e interesant. :-? Pana acum carnea nu mi-a iesit cauciucata. In cel mai rau caz mi-a iesit arsa sau a explodat (cazul ficateilor la microunde) :)
cine
Ionut
cand
sâmbătă, 29 ianuarie 2011 la 21:37:00 EET
mie mi-a iesit ca o curea ... nu se putea mesteca!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)