on the verge of extinction... again

am picat la economie

De multe ori. Nu, nu ma apuc sa ma plang iar ca nu inteleg de ce mi s-au bagat pe gat n materii de economie, integrare europeana si alte rahaturi de gen la politehnica la o specializare care nu este inginerie economica.

Era doar o afirmatie care vrea sa evidentieze altceva: sunt total in plop cand vine vorba de chestiuni de gen.

De-aia ma uitam tampita pe monitoarele de la metrou la "sfaturile de criza" - printre ele, cumparati bijuterii la mana a doua. Pentru ca se devalorizeaza repede.

Ceeeee? Poi daca le scade repede valoarea, atunci cand le vinzi, iei mai putini bani decat ai dat pe ele. Adica pierzi bani! Sau... se refereau pentru uzul propriu? Genial! In traducere, mie asta imi suna a cand nu prea ai bani, arunca-i pe niste cacaturi care e posibil sa-ti vina impreuna cu bolile de piele ale altora* si care peste doua luni n-o sa mai valoreze nici jumatate din cat ai dat pe ele.

Sau mai era vreo smecherie si nu m-am prins eu?

* Nu e o rautate, e o realitate. E unul din motivele pentru care nu probez haine, cel mult le pun in fata mea in fata oglinzii si incerc sa vizualizez cum ar veni. Si ce iau acasa zboara direct la spalat cu apa clocotita. Da, stiu, probabil unele n-ar trebui spalate in apa fierbinte. Eh, daca nu rezista, asta e! Prefer sa stric haine si nu pielea proprie. O prietena s-a ales cu raie acum cativa ani. Asta dupa un episod de probat haine in magazine din Unirii. Oriunde m-as duce, dau peste persoane care put. Mi s-a lipit pe creieras o chestie citita anul trecut la Dollo, o replica a unui medic - "femeile sa invete mai intai sa se spele, si apoi sa faca teste si mamografii!" Cata dreptate are...

3 pareri

cine
mda
cand
luni, 24 ianuarie 2011 la 15:19:00 EET
Iti spun eu de ce ai nevoie de economie : sa fii o viitoare casnica de succes. O sa ai nevoie de lista de cumparaturi, administrare de bani. Integrare europeana, aka spalam veceuri si copii pe de cacat pe 300 euro, cel putin jumate din salariu minim pe economie.

Cumparatul de bijuterii la mana a doua este folositor, pentru straini si pentru amaneturi. Geta femeia de servici cu 4 clase si-a dus la amanet verigheta din aur, aia care o are si Gheorghe, ala care ii da bataie toata ziua.

Cat despre haine, nu uita de incaltaminte. Eu unul nu prea am aceasi problema cu geci, bine eu unul nu am memorie pentru ultima oara cand m-am imbracat in ro.
Ma rog : cand vad un pantof, de obicei dreptul, cu sireturile desfacute si fara pliculet dinala cu produse nalftalinice(sau ce mama lor) si hartie inauntru in bot, ma cam apuca marinimia asa de a-l da inapoi vanzatoarei.
cine
Ionut
cand
sâmbătă, 29 ianuarie 2011 la 19:44:00 EET
mie-mi place cum suna ... econom. cand te referi la o persoana. e si nume la noi, chiar eu stiu cativa pe care ii cheama Economu X
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 29 ianuarie 2011 la 19:55:00 EET
In spatele Politehnicii e o strada care se numeste Economu Cezarescu :) Multi ani am mers pe acolo (14 iulie 2002 - 2 octombrie 2007).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)