on the verge of extinction... again

the old and the new

Luni, marti. Umblat prin oras. Chestiuni administrative. Nu mai iesisem din casa de o saptamana. Si nu mi-au prins bine iesirile. Asta e si motivul pentru care sunt treaza acum. Motivul pentru care am plans atat saptamana asta.

Cunosc orasul bine. Cel putin zonele prin care am umblat. Nu as fi putut sa aleg alte trasee mai scurte. Ma misc repede. N-a ajutat...

Urasc ceea ce nu cunosc, ceea ce nu inteleg. Acte, bani, interactiunea cu alti oameni. Pentru ca mi-e frica.

Imi tot venea in minte piesa asta luni dimineata. Cand am auzit-o prima data... prima data stiind cine o canta... o stiam deja. Nu-mi amintesc, dar cu siguranta o mai auzisem.

Zapada murdara pe jos. Si apa murdara. Si cateva minute de panica in fata usii inainte sa ma hotarasc sa intru.

Iar pe strada. Si aproape mi-a scapat un "ohne Zucker, bitte!" la gogoserie. Ufff, Rex! De vreo doua saptamani ma uit la episoadele in neamta. Pe cel vazut cu o zi in urma nu-l stiam.

Prea multa lume pe strada. Imi sperie porumbeii cu care impart continutul pungii de la gogoserie.

Mi-e frica. Ce e mai rau de-abia acum urmeaza. Am bilet pentru joi dimineata. Mi-e frica. Mi-e foarte frica. Parca am mai trait asta candva. Nu vreau iar...

2 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 22 decembrie 2010 la 06:51:00 EET
L.A Guns...trupa care a fost complet umbrita de Guns'n Roses si de zecile de schimbari de componenta. Oare Tracii Guns a facut vreun ban?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 22 decembrie 2010 la 12:20:00 EET
Habar n-am... :-??

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)