on the verge of extinction... again

intre parerism de retardat si lipsa de... coloana vertebrala

Am spus de multe ori, ma enerveaza pareristii retardati. Aia care isi dau cu parerea atunci cand sunt total pe langa. Genul care stiu mereu mai bine de exemplu cum trebuie sa-i repare medicul si pentru ce medicamente sa le dea reteta.

In ultima vreme am descoperit insa ca uneori ma calca la fel de tare pe coada si aia fara pareri cu adevarat proprii. Cei care au descoperit un forum pe net si pentru care forumul ala a devenit autoritatea suprema in domeniu. Cei care sustin sus si tare ca un anumit produs pe care nici nu l-au atins vreodata e prost sau bun doar pentru ca asa au citit ei intr-un articol dintr-o revista. Sau pentru ca au ajuns sa aiba o slabiciune pentru marca respectiva. Cei care fac spume la gura atunci cand spui ca parerea unei persoane care pentru ei e Dumnezeu intr-un anumit domeniu s-ar putea sa fie gresita.

Uneori imi par ca niste pauni care vor sa faca parada cu o coada imaginara. Uneori ma amuza sa vad cum pun botul la orice. Cu cata convingere sustin ca sunt extraterestri printre noi, ca un anumit procesor e cel mai tare, ca exista o conspiratie la nivel mondial (al carei scop n-am reusit niciodata sa-l aflu, in ciuda faptului ca am intrebat mereu), ca o sa vina sfarsitul lumii la eclipsa din august 1999... aaa... scuzati, aia a trecut... in 2012 si alte chestii de genul asta. Alteori ma irita faptul ca eu am inceput o conversatie normala despre cum imi suna mie o anumita trupa si am primit ca raspuns o fraza rigida despre genul muzical in care nu stiu ce expert a zis ca s-ar incadra muzica produsa de respectivii.

2 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 16 decembrie 2010 la 21:33:00 EET
Aici e mare batalie pe zona tech. O sa vezi oameni luptandu-se intre recenziile de la GsmArena si Engadget, fara ca vreounul sa fi pus vreoadata mana pe un smartphone.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 19 decembrie 2010 la 18:39:00 EET
Delicios... :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)