on the verge of extinction... again

already hating the new year

Si o sa ma urasca si el pe mine. 2010 a fost un an infect. 2011 va fi si mai rau.

Ah, da. Si cui imi ureaza ceva de bine, ii urez sa-si rupa gatul. Sunt proasta si sunt inutila si nu merit. Nu ma pricep nici macar la lucrurile care imi plac si la care mi-am imaginat vreodata ca ma pricep. S-a facut intuneric. Nici nu mi-am dat seama cand. De pe la 10-11 lucrez la un slider jQuery si nu reusesc sa-l fac sa mearga. Nici nu mai vreau sa exist.

6 pareri

cine
krossfire
cand
sâmbătă, 1 ianuarie 2011 la 14:32:00 EET
2010 a trecut totusi, 2011 de-abia acum isi ascute ghearele. Ii poti ura un: Bad Kitty, that's a bad kitty, that's my life kitty, you can't have it! (cu accent de tip Cartman)

Si de meritat meriti de bine, dar nu-ti urez nimic ca na...ti-ai pus o dorinta de Anul Nou :P
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 1 ianuarie 2011 la 17:46:00 EET
2010 a trecut, consecintele nu.
cine
Ink
cand
luni, 3 ianuarie 2011 la 13:45:00 EET
Poate de anul nou schimbi si tu adresa la blog. Lunga mai e :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 4 ianuarie 2011 la 01:48:00 EET
mai bine asa lunga
cine
Florin
cand
miercuri, 5 ianuarie 2011 la 23:54:00 EET
Haterito :P :))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 5 ianuarie 2011 la 23:55:00 EET
asta-s eu :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)