on the verge of extinction... again

cum se ajunge la...

Par asa bine informata? Par ca as sti pe ce lume traiesc? In mai putin de doua ore, peste zece oameni mi-au cerut indicatii cum sa ajunga intr-un punct sau altul al Bucurestiului. Am ajuns sa cunosc destul de bine orasul in 8 ani de cand locuiesc aici. Si, intamplator, nici unul din ei nu m-a intrebat de vreun reper pe care sa nu-l cunosc.

Penultimii au fost doi tipi in statie la Dristor 1. M-au intrebat cum se ajunge la Georgian si am facut un semn cu capul catre metroul din spatele lor. Metrou care tocmai isi inchisese usile.
"Pai din asta tocmai am coborat..." mi-a zis putin dezamagit unul din ei. Era inalt, slabut, cu parul blond-roscat si lung si cu cioc. Aducea putin a John Lennon.
Umerii mei s-au ridicat vreo doi centimetri si mutra mea s-a transformat in ceva de genul "imi pare rau, dar asa stau lucrurile..." Am facut doi pasi in spate si i-am facut un semn cu capul sa vina dupa mine. "Luati tot de la peronul asta metroul pentru Costin Georgian. Dar nu urmatorul, cel care vine la si 26, acela merge la Anghel Saligny..." si am aratat catre monitor. "Il luati pe cel care vine dupa el, cel care are capatul la Republica - trebuie sa scrie Republica in fata..."
"Si cate statii sunt pana la Costin Georgian?"
"Grigorescu, Titan si apoi urmeaza Georgian..."
"Deci ar fi trei..."
"Da."

Am continuat sa ii privesc de la departare. "He looks cute, you know..." Doar un gand. Si apoi m-am urcat in metrou.

De ce-mi cer oamenii mie indicatii? Eu nu-mi cunosc propria destinatie. Sunt mai pierduta decat oricine altcineva, oricat de bine as sti unde sunt... fizic. Uneori ma trezesc ca ma intreb pe strada ce dracu' caut eu in locul respectiv. Stiu bine motivul pentru care sunt acolo, nu pot insa sa inteleg de ce motivul respectiv nu e nul pentru mine. De ce nu o las balta. De ce nu ma intorc acasa.

2 pareri

cine
bogdan
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 17:37:00 EET
În funcţie de cum mi se vorbeşte, eu le fac unora dintre ei surprize ceva mai serioase :)) Na, de exemplu poate omul nu dorea să ajungă chiar la Costin Georgian şi-l ajut să redefinească eventualul traseu :))
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 noiembrie 2010 la 18:25:00 EET
Nu ma cheama Mama Omida sa stiu ce gandesc oamenii, dar nu spun. Si, din moment ce mi s-a vorbit civilizat, nu aveam motive sa ma tin de rautati.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)