on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: random biscuits, wafers & more

Chestii alandala incercate in ultimele doua saptamani si jumatate. N-au fost multe, asa ca le bag pe toate la un loc.

Simsek Paye

Simsek. Biska. O punga cu biscuiti cu crema luata pentru ca era la oferta in noaptea aia in care am fost in real (Scooby-Doo). Paye. Un fel de briosa cu crema. Luata tot atunci si din exact acelasi motiv. Briosa a fost mica si a mai fost si cam arsa pe margini, asa ca am mai micsorat-o si eu putin razuind-o cu un cutit. Crema a fost insa buna. Acelasi lucru il post spune si despre crema din biscuiti. Buna, absolut deloc uscata (asa cum se intampla in cazul unor biscuiti de genul asta) si multa fata de ce se gaseste de obicei in astfel de biscuiti. Bineinteles, biscuitii mi s-au parut mai buni dupa ce i-am pus sa faca scufundari in ceai. Lorena Orange (asta n-am mai gasit-o pe site... doar versiunea de Lorena cu alune). Mda, vechea poveste. Daca are o poza cu portocale sau lamai pe eticheta trebuie sa incerc. Sunt niste napolitane invelite intr-o ciocolata alba... aaa, de fapt portocalie. Iar la gust. Drace, asta se cheama calatorie in timp. Erau niste vitamine dulci cu diverse arome (ciocolata, fructe) cand eram mica. Nu mai tin minte cum se numeau, dar e exact gustul ala. Nu pot spune ca papilele mele gustative au fost in extaz pentru ca n-au fost. E un gust artificial, destul de tare, fara sa devina totusi bleah. N-am reusit sa mananc nici macar o treime din napolitana (de 60 grame). Dar, of, nostalgia...

Simsek BiskaSimsek BiskaSimsek Lorena PortocaleSimsek Lorena Portocale

Dobrogea. Eugenia. Dark. Adica o versiune care nu apare pe site. Acum o saptamana. "Dark" ala mi-a atras atentia si am vrut sa incerc si asa ceva. Doar ca atunci cand am gustat... iiih, culoarea aia e mai mult de la arsura decat de la cacao. Dracia a devenit semnificativ mai buna scufundata intr-un ceai puternic aromat si foarte dulce.

Dobrogea Eugenia DarkDobrogea Eugenia DarkLunoLuno

Luno. Dracu' stie ce-i cu ei, eu n-am gasit nimic pe net. Am mai luat dracii de-ale lor de la benzinariile Lukoil (de acolo am luat-o si pe asta). Tot o eugenie, tot acum o saptamana, eram curioasa cum se compara. Gust neutru, foarte neinteresanta. Din nou, a fost nevoie de ceai ca sa schimbe lucrurile.

Fine Food. O marca a metro, dupa cum aveam sa aflu acasa. Napolitane cu crema de cacao, simple si cu glazura de ciocolata. Destul de neutre ambele sortimente. Mi s-au parut o idee mai bune cele fara glazura. Foile de napolitana sunt putin cam uscate in ambele, iar pentru cele in glazura nici nu merge sa rezolv problema trimitandu-le la scufundari in ceai.

Fine Food Napolitane Crema Cacao Glazura CacaoFine Food Napolitane Crema Cacao Glazura CacaoSolen Luppo Pia KekSolen Luppo Pia Kek

Solen. Luppo Pia Kek. Portocale & Zmeura. Jeleu foarte bun la gust. Crusta de ciocolata placuta la gust si mai groasa decat oricare alta dracie de genul asta. Ce nu mi-a placut este ca... baza domina gustul! Explicabil, avand in vedere proportiile, care sunt departe de cele sugerate pe ambalaj, chiar daca grosimea jeleului nu il face sa se incadreze chiar la aproape inexistent, asa cum a fost in cazul draciilor de la Tago.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)