on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: ice-cream 2010

Chestii care intra la capitolul inghetata. In cele din urma scriu si despre astea... s-au adunat multe din aprilie.

Anita Lody Swir CiocolataNiste chestii incercate in urma cu mai bine de patru luni. Anita. Un pahar Lody Swir. Cu aroma de ciocolata. Probabil cea mai buna chestie incercata anul asta de la ei (anul trecut... hmmm, sau acum doi ani? am incercat draciile astea de trufe de inghetata care mi s-au parut foarte bune). Muuu. Inghetata cu stafide si arahide. Am incercat si varianta cu ciocolata (hmmm, nu e asta, ce am incercat eu era ciocolata simpla, nu ciocolata cu frisca si venea intr-o cutie maro, dar asa ceva n-am gasit la ei pe site) la putin timp dupa, aia a fost in regula, dar nu i-am facut poze. Arahidele nu sunt doar deasupra asa cum mi-am imaginat eu. Sunt in toata inghetata. Nu doar deasupra ca sa pot sa le razui. Si nici inghetata in sine nu mi s-a parut cine stie ce la gust. Cafe Morani. Cherry. Incercasem o chestie oarecum asemanatoare de la Algida (Carte d'Or) in toamna lui 2008 (gata, am gasit-o, asta - Cherry Liqueur... hmmm, mi-ar placea sa incerc si Advocat si Malaga... tin minte ca am incercat si Amaretto si a fost al dracului de buna, cu siguranta una din cele mai bune chestii incercate de la Algida pana acum) si aia mi se paruse foarte buna. N-am avut norocul asta iar. Ace de gheata, visine inghetate beton... nu mi-a placut.

Anita Muuu Stafide & arahideAnita Muuu Stafide & arahideAnita Cafe Morani CherryAnita Cafe Morani Cherry

Dracii marca proprie cora. Tort de inghetata de vanilie-ciocolata. Bleh. In primul rand pentru ca-s fraiera. A trebuit sa-l incerc, sa constat ca nu-mi place si de-abia dupa aia sa caut pe net vacherin. Oops! Branza? Trebuia sa fi cautat inainte si nu mi-ar mai fi trebuit sa incerc... as fi stiut ca n-o sa-mi placa. Doua cutii rotunde. Alune Caramelizate & Caramel si Ciocolata & Alune Caramelizate. Neasteptat, mi-a placut mai mult cea cu caramel. Avea alunele grupate la un loc si am putut sa le dau la o parte. Iar cubuletele de caramel mi s-au parut chiar bune. Mi-au placut si fulgii de ciocolata din cealalta... nu mi-au placut insa bucatelele de alune imprastiate prin toata ciocolata. Inghetata de rom si stafide. In general, asta e un tip de inghetata care-mi place mult. Asta insa nu mi-a placut. Avea un gust puternic artificial. Mi-au placut insa inghetatele pe bat cu migdale si vanilie.

cora tort de inghetata de vanilie-ciocolatacora tort de inghetata de vanilie-ciocolatacora inghetata alune caramelizate & caramel si inghetata ciocolata & alune caramelizatecora inghetata ciocolata & alune caramelizatecora inghetata de rom & stafidecora inghetata de rom & stafidecora inghetata de vanilie cu migdale in ciocolatacora inghetata de vanilie cu migdale in ciocolata

Globo. De la Unicarm? In fine, am zis sa incerc totusi. Intai un pahar Arlechino. Caramel si nuci. Cremoasa, dar neinteresanta la gust. Si apoi doua feluri de inghetata Magic: cu artar si nuci caramelizate si cu vanilie si bucati de ciocolata. Cea cu artar si nuci caramelizate mi s-a parut chiar buna, cealalta... neutra, neinteresanta.

Elion (imi place pinguinul, dar n-am gasit prea multe chestii de la ei care sa imi placa). Cu o inghetata pe care n-am gasit-o la ei pe site. Vitta. De ciocolata. Nu ma asteptam la mare lucru, dar mi-a placut. E cremoasa si are un gust puternic de cacao.

Globo Arlechino Caramel & NuciGlobo Arlechino Caramel & NuciGlobo Magic Artar & Nuci CaramelizateGlobo Magic Artar & Nuci CaramelizateGlobo Magic Vanilie & Bucati de CiocolataElion Vitta CiocolataElion Vitta Ciocolata

Rios. Marca proprie Penny. Spaghetti-Eis Becher & Haselnuss Becher. Cremoase si mult mai bune la gust decat m-as fi asteptat. Trei cutii de inghetata Delizioso: Tiramisu, Cherry si Nocciolatta. Cea de tiramisu (bineinteles, nu tiramisu adevarat, de asa ceva nu ma ating) a fost in regula, dar nimic memorabil. Nu eram sigura daca sa risc sa o incerc pe cea de vanilie, visine si ciocolata alba avand in vedere experienta neplacuta cu cealalta inghetata cu visine (Cafe Morani). A meritat totusi, mi s-a parut mult mai reusita, cremoasa si buna la gust. Ultima nu prea mi-a placut. Prea puternic gustul de alune pentru mine.

Rios Spaghetti-Eis Becher si Rios Haselnuss BecherRios Spaghetti-Eis BecherRios Haselnuss BecherRios Delizioso TiramisuRios Delizioso CherryRios Delizioso CherryRios Delizioso NocciolataRios Delizioso Nocciolata

Nestle. Nirvana. Ciocolata & cocos. Nu mi-a placut, gustul de cocos mi s-a parut prea puternic, prea artificial.

Top Gel. Un sortiment pe care nu l-am vazut pe site - ciocolata cu visine. Mi-a placut.

Ati Cream. Comore (link, screenshot). In general mi-au placut produsele din gama asta (spre deosebire de majoritatea celorlalte produse de la ei). Cookies & Variegato Cookies & Biscuiti Frollini a fost inca un sortiment de care papilele mele gustative s-au declarat incantate.

Nestle Nirvana Ciocolata & CocosTop Gel Ciocolata cu VisineAti Cream Comore Cookies & Variegato Cookies & Biscuiti FrolliniAti Cream Comore Cookies & Variegato Cookies & Biscuiti Frollini

Kri-Kri AfricanaKri-Kri. Am vazut pentru prima data lazile frigorifice de la ei pe la sfarsitul lui aprilie- inceputul lui mai. Si de atunci am tot incercat diverse sortimente. Au fost cateva care nu mi-au placut, cum ar fi cutia mare de Dolce Vita Parfait Vanilie-Ciocolata (e cu bucati de fructe prin toata ciocolata; link, screenshot), Sandwich Extra (n-am facut poza, dar e pe site: link, screenshot) sau mini-cornetul Ion (avea gust de lapte stricat... probabil au fost de vina si conditiile in care a fost tinut... nici cu asta n-am poza, i-am gasit insa varianta mare pe site: link, screenshot). Preferatele mele au fost Africana (pe care nici n-am gasit-o pe site), Rodeo Grand Chocolate (link, screenshot), Ensticto Choco Hunter si Ensticto Cookies Attack. Ultimelor doua nu le-am mai facut poza, dar le-am gasit si pe ele pe site: link, screenshot. Foarte bune mi s-au mai parut si cutia Venezia Choco (nici asta nu am gasit-o pe site) si inghetatele pe bat Master Double Strawberry sau Master Double Caramel (nici cu astea nu am poza, sunt in schimb pe site: link, screenshot). Restul inghetatelor incercate de la ei au fost in regula, dar nu m-au impresionat in mod deosebit.

Kri-Kri Dolce Vita Parfait Vanilie-CiocolataKri-Kri Dolce Vita Parfait Vanilie-CiocolataKri-Kri Rodeo Grand ChocolateKri-Kri Rodeo Moment ChocolateKri-Kri Venezia ChocoKri-Kri Venezia ChocoKri-Kri Dolce Vita Vanilie-CiocolataKri-Kri Dolce Vita Vanilie-Ciocolata

Rolland Scooby-DooRolland. Acum un an dadeam in real de o cutie cu doua inghetate... mmm, superlativele sunt insuficiente. Cu siguranta printre cele mai bune inghetate incercate de mine vreodata. Chestia e ca n-am avut habar cine le produce pana nu m-am impiedicat anul asta de alte inghetate de la Rolland si de catalogul lor de produse. Da, astea sunt! Glace Sensation Duo Noir Intense. Si tot cu ocazia asta am descoperit ca ei produc si un tort de inghetata incercat... hmmm, acum un an si jumatate? Un tort de inghetata care nu mi-a placut, Flipi Vacherin Vanille-Chocolat. Mda, copil prost, pe vremea aia nu stiam ca vacherin egal branza si ca n-avea cum sa-mi placa. Anul asta mi-am luat intai doua sortimente de Venisia (screenshot 1, screenshot 2): Panna cotta framboise si Noisettissimo. Prima nu m-a impresionat, insa Noisettissimo chiar mi-a placut. Si apoi am dat peste alte doua chestii de-ale lor din gama Impulsion: 1848 (e vorba de batoane inghetata de ciocolata neagra avand deasupra un sos de caramel si bucatele de nuci si invelit cu totul in ciocolata neagra) si Scooby-Doo (pachet cu 5 feluri de inghetata: batoane de inghetata de vanilie cu sos de caramel in centru si invelite in ciocolata, inghetata pe bat cu apa* cu aroma de capsuna, portocala si lamaie, inghetata pe bat cu aroma de vanilie, continand bomboane si fiind invelita in ciocolata, inghetata la tub cu apa cu aroma de capsuna si cornete de inghetata cu aroma de vanilie acoperita in ciocolata cu lapte). Cu exceptia inghetatei la tub cu aroma de capsuna din pachetul Scooby-Doo, toate inghetatele din gama Impulsion au fost excelente. Imi faceam griji ca o sa fie tari-beton bombonelele din inghetata, dar n-a fost deloc asa.

Rolland VenisiaRolland VenisiaRolland 1848Rolland 1848Rolland 1848Rolland Scooby-DooRolland Scooby-DooRolland Scooby-Doo

* inghetata cu apa = inghetata in care se inlocuieste laptele cu apa

4 pareri

cine
Ionut
cand
vineri, 27 august 2010 la 11:06:00 EEST
Ce frumos arata si ce voie n-am! :(

ps. am incercat acum vreo 2 - 3 zile sa las un comment si nu a mers! :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 august 2010 la 15:26:00 EEST
Care din ele? :P
cine
Ionut
cand
vineri, 27 august 2010 la 18:35:00 EEST
rodeo moment aia
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 august 2010 la 21:49:00 EEST
aham :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)