on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: end the summer of 2009

  1. Milka Amavel. Cele despre care tot scriam eu ca vreau sa le incerc. Mousse a la Creme Caramel (link, poza prezentare), Mousse au Praline (link, poza prezentare) si Mousse au Chocolat (link, poza prezentare). Le-am luat miercuri. Si le-am incercat. Miercuri, joi si sambata. Impresii?
    • Nu-mi place ca sunt tablete de 160g. Mai mici nu puteau sa le faca?
    • Imi place cum arata ambalajul exterior de carton, imi plac pozele din fata, imi place fontul cu care e scris Amavel.
    • Nu-mi place ca este in staniol. Stiu ca multi au fost dezamagiti cand Milka a renuntat la staniol in favoarea ambalajului de plastic pentru gama clasica, insa eu am fost incantata. Ambalajul de plastic e mult mai practic. Detest ambalarea in staniol lipit pe margini. Pentru ca atunci cand desfac ceva (orice, nu ma refer aici doar la ciocolata!) nu imi place sa vandalizez ambalajul, vreau sa ramana intact. Chiar daca nu imi mai foloseste la nimic, chiar daca oricum il arunc, ma zgarie pe retina sa il vad, dupa caz, zgariat sau spart sau rupt. Si asta se intampla de cele mai multe ori cu ciocolata ambalata in staniol. Staniolul e rupt, sfasiat... detest asta! Oricat de mult se poate intampla sa imi placa aspectul atata timp cat staniolul e inca neatins. Am incercat sa le desfac in cel mai civilizat mod cu putinta si tot s-a sfasiat pe margini staniolul.
    • Imi place aspectul general al tabletelor de ciocolata impartite in "buzunarele" triunghiulare de ciocolata in care se ascunde crema si care sunt decorate cu sigla Milka si doua linii serpuite.
    • Nu imi place ca bucatile individuale sunt monstruos de mari, cat o mini-ciocolata fiecare. Ditamai ciocolata de 160g are doar 10 diviziuni.
    • La gust e... Milka! Buna, dar stiu si mult mai bune. Cremele sunt fine, dar, in opinia mea, sub Milka Alpine Sunrise: Chocolate Cream & Strawberry (link, poza prezentare), care ramane in continuare singura Milka pe care as incerca-o si a doua oara... Nu inseamna ca nu mor de curiozitate sa incerc si Milka Amavel Mousse à l’Orange (link, poza prezentare), Milka Amavel Mousse à la Birne-Mandel (link, poza prezentare) si Milka Amavel Mousse au Chocolat-Kirsche (link, poza prezentare), cu atat mai mult cu cat stiu ca genul asta de creme mie imi plac mai mult decat cele incercate deja. Insa nu le-am vazut pe la noi. Nu inca.
  2. Milka Zart & Dunkel. Vazute in noaptea de miercuri spre joi in real. Cam 5.5lei bucata. Doar trei sortimente, nu toate. Milka Zart&Dunkel Alpenmilch Extra Kakao (link, poza prezentare), Milka Zart&Dunkel Kräftiger Kaffee Arabica (link, poza prezentare) si Milka Zart&Dunkel Knuspriges Mandel-Krokant (link, poza prezentare). Luat singurul sortiment interesant pentru papilele mele gustative, Alpenmilch Extra Kakao.
    • E o tableta pe format Lindt - 100g, subtire, eleganta, cu 10 diviziuni dreptunghiulare avand fiecare pe ele sigla si doua linii serpuite.
    • E invelita tot in staniol, de data asta auriu si avand inscriptionat Milka pe el.
    • Mmm-miroase foarte bine.
    • Mmm-mai buna decat Amavel. De ce zic asta? Pentru ca mie gustul de Milka simpla, clasica, cu lapte imi pare ca are o influenta cam prea puternica de alune. Ceea ce nu mai e valabil si pentru sortimentul asta de Zart & Dunkel.
  3. Les Cloches Gourmandes. Mmm, foarte reusiti "clontopeii". Mai ales cei cu creme de fructe (Foret Noire si Fraisier). Cutia e de o simplitate fenomenala, dar are niste poze foarte sugestive (si convingatoare!) cu clopoteii. Pretul e in limitele bunului simt: 15-16 lei pentru cutia de 187g.
  4. Glace Sensation. I saved the best for last. Din nou, ambalaj cat se poate de simplu, pret acceptabil (17.5 lei pentru 2x110ml), gust... de pe alta lume! A fost singura chestie pe care n-am impartit-o cu nimeni. Pe celelalte doar le-am incercat.
Mousse au Praliné Mousse au Praliné Mousse à la Crème Caramel Mousse à la Crème Caramel Mousse au Chocolat Mousse au Chocolat Alpenmilch Extra Kakao Alpenmilch Extra Kakao Alpenmilch Extra Kakao Les Cloches Gourmandes Les Cloches Gourmandes Glace Sensation

5 pareri

cine
itch
cand
duminică, 30 august 2009 la 20:05:00 EEST
woau ! that looks dope , dude . imi place foarte mult milka dar nu am auzit de sortimentele astea poate si fiindca rafturile din magazine imi dau dureri de cap si de la lumina de neon ma pisca ochii . de obicei ma indrept direct catre movu-albastrui milka si nici nu intorc capul spre altceva . chestile alea triunghiulare arata criminal chiar daca par cam mari . de la milka mie imi place mult milkinis chiar daca ii mai mult pentru pispirici dar imi aminteste de ciocolata de la ouale kinder.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 30 august 2009 la 21:11:00 EEST
@itch: nu sunt produse la noi si au aparut de maxim o luna prin magazinele noastre => e cam imposibil sa le stie multi :)
cine
nwradu
cand
marți, 1 septembrie 2009 la 16:51:00 EEST
Am fost si eu azi in Cora sa le incerc pe toate. Nu mai e deloc Milka, cica s-au certat cu furnizorul si nu mai aduc pana nu cad de acord la preturi. Asa ca naspa. Si ma dusesem intins acolo!
cine
brontozaurel
cand
marți, 1 septembrie 2009 la 21:08:00 EEST
@nwradu: saptamana trecuta se gaseau in Carrefour Orhideea atat Amavel cat si Zart&Dunkel; Zart&Dunkel se mai gasesc si in real; iar sortimentele Milka Alpine care se gaseau in cora se mai gasesc la supermarketul intermacedonia de la Piata Iancului
cine
nwradu
cand
miercuri, 2 septembrie 2009 la 19:53:00 EEST
O fi, o sa caut cand mai ajung prin ele.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)