Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

happy girl

Am gasit ceva ce imi place. Mult. Si nu e chiar asa usor de gasit. Cand vine vorba de muzici... trebuie sa admit ca sunt destul de egoista. Nu-mi prea doresc sa le placa si altora ce imi place si mie. Ceea ce vine si cu dezavantaje, e drept. Cum ar fi ca nu se chinuie nici dracu' sa aduca la noi trupele respective, sau ca imi e destul de greu sa gasesc concerte intregi filmate decent...

In noaptea asta... dupa dus, ma asteapta Insomnium.

3 pareri la happy girl

  • cine: Bogdan Epureanu delete comment icon
    cand:
    Hehe... vizionare/auditie placuta. :D
  • cine: Drace delete comment icon
    cand:
    Foarte potrivit numele pentru o noapte alba, imi place cum suna trupa, sunetul din concert e perfect, bine filmat... nu ii stiam, e genul de surpriza care imi place, merci! :)
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    @Bogdan Epureanu: Multumesc :)

    @Drace: Cu foarte mare placere! Nici eu nu ii stiam in urma cu doi ani si ceva. Am dat intamplator de ei pe YouTube - tin minte si piesa, e vorba de cea care da si titlul primului album, In the Halls of Awaiting. Si au devenit una din cele mai mari obsesii ale mele.

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii