on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: virginias

Virginias

Virginias. Dadeam pentru prima data de asa ceva acum doi ani. Si mi-a placut foarte mult dracia aia. Asa ca, atunci cand am dat din nou acum o saptamana si ceva peste alte dracii de la Virginias, n-am ezitat si mi-am luat doua.

Ambele alcoolice, nici nu se putea altfel (Bombon Cream Whisky & Turron Trufado al Licor de Crema de Whisky). Mai aveau si alte sortimente (tin minte sortimentele cu ananas, cu diverse neamuri de nuci, cu cocos si biscuitii in ciocolata neagra).

Revenind la cele cu whisky pe care le-am luat eu. Eram sigura ca o sa-mi placa. Nu m-am inselat. Crema whisky este componenta principala in ambele. A rezultat un brontozaurel incantat si care acum se gandeste ca si-ar dori sa mai gaseasca si alte sortimente cu lichioruri. Ca ele exista, le-am vazut pe site (rom si stafide, Grand Marnier, Marc de Champagne, alt sortiment cu whisky si destule altele).

VirginiasVirginiasVirginiasVirginias

2 pareri

cine
Ionut
cand
duminică, 11 iulie 2010 la 15:57:00 EEST
parca si eu le-am incercat, imi amintesc forma cutiei ...sigur le-am incercat ... sunt din alea cand musti din ele curge alcoolul direct in gura?

ce ar putea fi mai frumos decat ciocolata si alcool? daca avea si sanii bomboana asta, chiar era perfectiunea intruchipata! :d
cine
brontozaurel
cand
duminică, 11 iulie 2010 la 19:12:00 EEST
Nu, la astea nu curge. In partea de jos e o crema de ciocolata cu aroma de whisky si in partea de sus e un fel de jeleu cu aroma de whisky (care s-ar putea sa devina lichid daca le tii la caldura).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)