on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: gingerbread

Astea nu mai sunt chiar toate din primavara. Unul din pachete l-am incercat in urma cu ceva mai mult de o saptamana.

Doua pachete marca proprie Carrefour. Intamplator, astea doua au deschis si au inchis seria chestiilor ce se incadreaza la capitolul turta dulce pentru mine. Primul pachet l-am luat sambata, 1 mai. Turta dulce in forma de inimi invelite in ciocolata cu umplutura de gem de prune. Mi-a luat insa ceva timp pana sa ajung sa le incerc. Mi-au placut, desi nu cred ca mi-as da seama ca gemul ala e de prune doar dupa gust. Al doilea pachet l-am luat acum ceva mai mult de o saptamana. Turta dulce in forma de stelute invelite in ciocolata cu umplutura de gem de fructe. 3.19 lei pachetul de 200g. Si astea au fost destul de bune la gust, desi parca putin uscate.

turta dulce marca proprie Carrefour: inimioare in ciocolata umplute cu gem de pruneturta dulce marca proprie Carrefour: inimioare in ciocolata umplute cu gem de pruneturta dulce marca proprie Carrefour: stelute in ciocolata umplute cu gemturta dulce marca proprie Carrefour: stelute in ciocolata umplute cu gem

Sambata, 15 mai. Adica in ziua dinaintea concertului AC/DC. Ploua. Aveam planuri pentru o plimbare foarte lunga prin oras, dar am scurtat-o, chiar daca initial mi-am spus ca nu ma topeste ploaia, ca oricum am hanoracul cu gluga pe mine. Dar... eram si foarte obosita oricum, hanoracul deja nu ma mai ajuta pe ploaia aia, puteam stoarce o galetusa de apa din el si simteam gluga uda in cap... si imi mai simteam si sosetele erau ude in adidasi. Asa ca m-am intors acasa. Cu geanta plina cu turta dulce. Turta dulce in forma de inimioare invelita in ciocolata de la Edeka. Turta dulce decorata cu zahar perlat Lotus. Trei feluri de turta dulce Weiss. Tot in aceeasi zi, dar de dimineata imi mai luasem un pachet de turta dulce Carre - turta dulce in forma de stelute in ciocolata cu gem in centru.

Edeka. Inimioare in ciocolata neagra decorate cu ciocolata cu lapte. Nu mai auzisem niciodata de ei. Acum vad ca au ceva mai multe produse de genul asta care arata interesant. Insa inimioarele in ciocolata mi s-au parut uscate. E posibil sa fi fost aproape de expirare - toate draciile de turta dulce luate in ziua aia au fost luate pentru ca erau la preturi reduse semnificativ. Pachetul asta de 150 grame a fost 1.65 lei (si in aceeasi perioada parca il vazusem si in Carrefour cu 2.69 lei).

Lotus. Turta dulce feliata decorata cu zahar perlat (link, screenshot). Asta o tot vazusem, dar mi se paruse mereu prea scumpa. Si, dupa ce ca tot amanasem atat sa o cumpar s-o incerc, am mai si uitat-o pe fundul gentii mai bine de o saptamana. E o chestie care arata foarte simplu, dar foarte aromata si gustoasa. Si mi-a placut chiar mai mult cu gem incalzit sau dulceata incalzita. Asta pentru ca bineinteles ca n-am rezistat tentatiei de a o face mai interesanta.

Weiss. Turta dulce in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata cu lapte/ ciocolata neagra. Astea au fost primele incercate din tot ce luasem in sambata aia. In noaptea de duminica spre luni, cand am ajuns acasa dupa concert. Drace, bune mai sunt! Mi-au placut o idee mai mult cele in ciocolata neagra, dar si cele in ciocolata cu lapte sunt foarte bune. Buna idee am mai avut sa le iau atunci. Am dat doar cate 3 lei pe fiecare cutie de 500 grame. N-am fost la fel de incantata de galeata de turta dulce in diverse forme (stelute, semilune, braduti, cizme, stelute cazatoare, clopotei, inimioare, reni). Asta a fost in primul rand pentru ca sortimentele glazurate mi s-au parut mult prea dulci - cel mai mult mi-au placut cele simple, neglazurate.

turta dulce Weiss: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata cu lapte/ ciocolata neagraturta dulce Weiss: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata cu lapte/ ciocolata neagraturta dulce Weiss: in diverse forme (stelute, semilune, braduti, cizme, stelute cazatoare, clopotei, inimioare, reni)turta dulce Weiss: in diverse forme (stelute, semilune, braduti, cizme, stelute cazatoare, clopotei, inimioare, reni)

Carre. Turta dulce in forma de stelute invelite in ciocolata cu umplutura de gem de mere si capsune. 2.99 lei pachetul de 200g. Nici nu stiu exact ce e cu astea. Sunt marca proprie Penny, cumva? In orice caz, au fost mult mai bune decat m-as fi asteptat judecand dupa aspectul lor. Au multa umplutura si asta e un lucru bun pentru ca face turta dulce din jur si mai aromata. Si o impiedica sa se usuce.

turta dulce Carre: in forma de stelute invelite in ciocolata cu umplutura de gem de mere si capsuneturta dulce Carre: in forma de stelute invelite in ciocolata cu umplutura de gem de mere si capsune

turta dulce Lambertz: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapteLambertz. Turta dulce in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapte (link, screenshot). Incercata la sfarsitul lui mai. Pentru ca imi placusera prea mult chestiile similare de la Weiss. Pentru ca trecusera 7 ani de cand le incercasem pe cele de la Lambertz si atunci fusese vorba de varianta simpla - turta dulce in forme de inimioare, covrigei si stelute in ciocolata neagra (link, screenshot). Pentru ca si Weiss tin tot de Lambertz. Dar nu mi-au placut asa mult cum imi placusera celelalte, chiar daca nici astea n-au fost deloc rele.

turta dulce Lambertz: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapteturta dulce Lambertz: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapteturta dulce Lambertz: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapteturta dulce Lambertz: in forme de inimioare, covrigei si stelute invelite in ciocolata neagra si decorate cu ciocolata cu lapte

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)