on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: virginias again

Pana acum, Virginias nu m-au dezamagit niciodata. Asa ca, in momentul in care am intrat la benzinarie si mi-au picat ochii pe o cutie cu bomboane alcoolice neincercate inca, n-am ezitat. Gherutele mele s-au fixat pe cutie si nu i-au mai dat drumul. Cerezas al Licor banadas de Chocolate. A devenit a doua comoara a zilei... dupa biletul la Maiden.

Deruland inainte, dupa vreo... hmmm, sase ore? Gherutele mele au apucat un cutit pentru hartie. Si prin fata ochilor mi s-a derulat amintirea momentelor in care era sa ma transform in amazoana. Dar despre asta alta data. Revenind. De data asta n-am mai bagat lama cutitului in decolteu... ci in cutia cu bomboane. Cred ca am mai spus-o, am o obsesie cu desfacutul frumos al ambalajelor. D-aia nici nu suport ciocolata ambalata in staniol si cu staniolul lipit pe margini (din pacate, asta inseamna in general ciocolatele "cu pretentii"... de genul Lindt Excellence). Prefer ambalajele din plastic (asa cum sunt de multi ani Ritter Sport si, in ultima vreme si majoritatea celorlalte ciocolate ieftine... de genul Milka). Alea pot sa le desfac perfect. Nu ca m-ar deranja cu ceva ciocolatele in staniol care e doar impaturit (si nu lipit) pe margini (de genul Schogetten). Si pe alea pot sa le desfac fara sa stric absolut nimic la ambalaj. Revenind la cutia de la Virginias. Am desfacut-o frumos cu lama de-a lungul liniei indicate. Si in momentul ala a venit surpriza... neplacuta. Foarte neplacuta. Cartonul din care era facuta cutia era ud pe dinauntru. Bomboanele de ciocolata se topisera, se scursese cam tot alcoolul din ele si apoi ciocolata se intarise iar in niste forme aleatoare. Pacat.

Iar cand am scos bomboanele din cutie am vazut pentru a doua oara (dupa experienta cu tabletele Larmes de la Villars) ciocolata prabusita in ea insasi. La gust au fost chiar foarte bune, insa... m-au facut sa spun gata! Nu-mi mai iau ciocolata vara. Inghetata, jeleuri, dar nu ciocolata. Nu pot vedea prin ambalaj, nu pot sti prin ce a trecut, in ce stare mai e...

Virginias Guindas Bombon Cerezas al Licor banadas de ChocolateVirginias Guindas Bombon Cerezas al Licor banadas de ChocolateVirginias Guindas Bombon Cerezas al Licor banadas de ChocolateVirginias Guindas Bombon Cerezas al Licor banadas de Chocolate

2 pareri

cine
saintcheez
cand
sâmbătă, 31 iulie 2010 la 23:30:00 EEST
N-ai idee ce pofta de ciocolata mi-ai facut :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 1 august 2010 la 00:05:00 EEST
Macar e pofta de ciocolata buna :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)