on the verge of extinction... again

the curious eye and no critical taste buds... yet: primola assorted chocs

Primola. Praline asortate (link, screenshot). Am vazut cutia pentru prima data pe la jumatatea lunii aprilie. Intai intr-o cofetarie de la Piata Ambrozie, apoi in cora. Si cred ca am mai vazut-o undeva, dar nu mai tin minte unde. Ciocolata Primola nu se numara printre marile mele slabiciuni, mai ales de cand au renuntat Primola Brandy (sa ma ia al' cu coarne, nu reusesc sa gasesc si eu o poza) si Primola Amaruie cu Lichior & Cirese (na, cu asta am reusit sa gasesc o poza... calitatea lasa de dorit, dar e mai mult decat nimic). Si tot ce imi mai place acum de la Primola ramane Primola Supreme Mousse Ciocolata (link, screenshot). Ah, si referitor la pagina pentru Primola Supreme Mousse Ciocolata - numai mie mi se pare aiurea sa scrii "Pt ei" pe o pagina de prezentare a unui produs? Inteleg prescurtari de genul asta pe messenger, dar pe pagina de prezentare a unui produs?!?!

Revenind la cutia de care spuneam mai devreme. A devenit ceva mai interesanta pentru mine atunci cand am vazut-o in cora si am putut s-o studiez putin. 20 de praline, 4 sortimente. Cate 5 din fiecare, presupunand ca sunt in numar egal. Primul sortiment: Cereal & Cocoa Cream. Motivatie sa incerc? Zero. Exista tableta de ciocolata de genul asta(link, screenshot), exista cutie cu bomboane doar cu asa ceva (link, screenshot), cutie cu bomboane pe care am si incercat-o. Nu sunt rele, sunt printre chestiile chiar decente de la Primola, dar nu sunt nici ceva la care sa revin. Al doilea sortiment: Cereal & Whipped Cream. La fel, exista tableta (link, poza) si cutie cu bomboane doar cu asa ceva (link, poza). Eu n-am incercat nici macar cutia cu bomboane cu frisca si cereale pentru ca tableta cu frisca si cereale mi s-a parut sub cea cu cacao si cereale si am zis ca nu merita. Al treilea sortiment: Caramel. Pentru a treia oara, exista tableta (link, poza), exista cutia din gama Primoline doar cu asa ceva (link, screenshot). Din nou, motivatia sa incerc cutia asta cu bomboane asortate egala cu zero. Deci primele trei sortimente par a fi aceleasi chestii care se regasesc si in alte trei cutii de praline de la Primola. Descrierile sunt identice, formele bomboanelor par a fi identice de pe ambalaj. Acum, pentru cine n-a incercat cele trei sortimente si ar vrea sa le incerce pe toate, cutia asta e alternativa ieftina, la 7.5 lei in cora. Al patrulea sortiment: Cognac. Hopa, asta pare interesant. Mai ales ca, din cate stiu eu, acum nu mai exista nimic altceva "alcoolic" de la Primola, cu exceptia rateului numit Primola Cherry (link, poza) - incercat de mine inainte de Craciun.

Asa ca probabil voi incerca si cutia asta cu bomboane. Pentru alea 5 bomboane cu coniac. Macar celelalte sortimente sunt printre chestiile decente de la Primola. Desi probabil ca o sa le pasez altora (ma refer la celelalte trei sortimente). Insa inainte de asta, o sa ma incerc din nou alte bomboane la care chiar merita sa revin. Lindt. Lindor asortate la 200g (link, screenshot). 4 sortimente: ciocolata cu lapte, ciocolata neagra, ciocolata alba si ciocolata cu alune. Foarte bune atunci cand sunt servite direct de la rece. Eu am obiceiul de a tine ciocolatele la cald inainte sa le incerc. Ca sa devina putin mai cremoase. Majoritatea au mare nevoie de asa ceva. Cu unele exceptii, bineinteles. Ciocolata Lindt e printre exceptii. La fel si unele sortimente de Milka. Pentru ca sunt oricum cremoase. Lindor, in particular, devin un dezastru aproape lichid daca sunt tinute chiar si putin la cald. Prima data asa le-am incercat pe cele cu lapte - dupa ce fusesera tinute la cald. Drace, chestiile astea curg si se simt uleioase in gura! Si apoi s-a intamplat sa le incerc de la rece. Si mi s-au parut al dracului de bune. Asa ca am facut un mic experiment: m-am apucat sa incerc in acelasi timp Lindor tinute la rece si Lindor tinute la cald. Rezultatul? Da, conteaza conditiile in care sunt tinute. Al dracului de mult. Asa ca o sa le incerc iar. Pentru ca sunt o adevarata placere atunci cand n-au fost aduse in forma aproape lichida. Si pentru ca sunt la doar 12.5 lei in Carrefour (pana lunea viitoare, cred), in conditiile in care de obicei cutia aia e 15-18 lei in hipermarketuri. Si nu, nu sunt aproape de data de expirare. Oricum, eu am mai zis ca prefer Lindt chiar si expirata inaintea altor ciocolate.

4 pareri

cine
krossfire
cand
marți, 11 mai 2010 la 22:10:00 EEST
De la Primola doar sortimentele cu cereale le gaseam acceptabile :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 01:31:00 EEST
Da, sunt printre chestiile de la Primola pe care le consider decente. N-au nimic care sa ma faca sa am o reactie de bleah, dar n-au nici nimic care sa ma incante.
Ca mare amatoare de ciocolate alcoolice, sunt insa curioasa de bomboanele cu coniac :)
cine
krossfire
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 15:37:00 EEST
Nu prea au ciocolata efectiva in ele dar sunt ok :)

Nu stiu daca ai pus mana pe bomboanele ''Irish Cream'' din Kauffland (sunt vreo 3 arome alcoolice si-mi scapa numele, doar ca-i destul de ieftina cutia si am vazut brandul doar in Kauff - presupun ca-i aportul firmelor ajudecate Kauffland).
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 12 mai 2010 la 19:04:00 EEST
Nu le stiu. Prin Kauffland am trecut doar de doua ori de cand exista in Bucuresti... cred ca prin 2007.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)