on the verge of extinction... again

the curious eye and no critical taste buds... yet: new stuff [that I haven't tried yet]

Doar am vazut ca au aparut si pe la noi. Si sunt incantata. Pentru ca Bahlsen au chestii care imi plac.

In primul rand, Bahlsen Comtess. Au aparut (eu le-am vazut in Carrefour acum... aaa, o saptamana si jumatate?) si ma tenteaza:

Am vazut ca au aparut dar nu ma tenteaza foarte tare:
  • Bahlsen Comtess Haselnuss (link, screenshot)
  • Bahlsen Comtess Vanille-Karamell (hmmm, asta nu apare pe bahlsen.de)
Nu ma tenteaza chiar deloc, desi a aparut (nu-mi plac bananele):
Singurul sortiment din gama Comtess care apare pe bahlsen.de si pe care nu l-am vazut atunci in Carrefour e Bahlsen Comtess a la Russischer Zupfkuchen (link, screenshot)

Poze, in ordinea in care le-am enumerat (de fapt si scrie la hover):

Apoi au mai aparut si Bahlsen Hit la pachetel mic (2.15 lei). Si inca un tip de biscuiti pe care nu i-am vazut pe site si, din pacate, nici nu mai tin minte cum se numesc. 3.95 lei. Au un fel de forma de piscoturi, au decoratiuni in relief si pe o fata si pe cealalta, iar una din fete e imbracata in ciocolata.

4 pareri

cine
brontozaurel
cand
duminică, 7 martie 2010 la 23:47:00 EET
Toti avem vicii :)
cine
Cinabru
cand
duminică, 7 martie 2010 la 23:47:00 EET
Tu scrii despre bunatati de gen, io despre tutunuri. Suntem viciosi, nu gluma :)
cine
Zany
cand
luni, 8 martie 2010 la 11:35:00 EET
I'm watchin' Tex Avery :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 9 martie 2010 la 05:27:00 EET
Mda, eu am renuntat la Looney Tunes ieri :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)