on the verge of extinction... again

purcelusul neglijent si beculetul din creier

Purcelusul neglijent sunt eu pentru ca reusesc sa fac asa o mizerie uneori. Cand repar unele chestii, cand mananc unele chestii. Imi plac la nebunie perele zemoase. Dar ma incleiez pana la coate. Nu-mi plac chestiile cu zahar pudra. De multe ori si pentru ca devin prea dulci. Iar eu is aia cu o pasiune pentru dulciurile... nu foarte dulci (si totusi crema de zahar ars imi place la nebunie). Dupa mine, Milka ar trebui sa renunte la ciocolata cu lapte si sa foloseasca doar ciocolata amaruie pe care o folosesc la produsele cu martipan. Sau aia folosita la gama Zart & Dunkel. Si, cand eram mica, am ingrozit-o pe o matusa atunci cand m-a intrebat cat zahar si cat cacao sa imi puna la lapte. Iar eu i-am raspuns senina patru-cinci lingurite de cacao si una-doua de zahar. A trebuit sa o caute pe mama ca sa ii confirme ca da, asa imi place mie. Insa de fiecare data nu imi plac pentru ca draciile acoperite in zahar pudra sunt ocazia perfecta sa fac o groaza de chestii sa para ninse. Haine, covoare, mobila... orice e prin jur.

Si totusi azi am comis-o cu doua chestii. Pe principul cica oferta limitata, hai sa le incercam o data in viata. Cosulete cu Mere si Semilune cu Migdale. O slabiciune veche, veche de tot si una mai noua.

Chestiile cu mere. Mamaia (mama tatalui) face niste placinte cu mere absolut geniale. Cu foi subtiri, subtiri de tot, aproape inexistente. Umplutura cu mere e la putere si asta mi-a placut mereu la nebunie. Mama... face o chestie din doua foi groase cu ceva umplutura intre. Si cu zahar pudra deasupra. Bineinteles ca atunci cand nu ma vedea mama eu mancam umplutura si painea uscata pardon, foile alea doua se duceau la prietenii mei inaripati. Da, imi plac mult porumbeii. Fara glume cu ciulama, ca il fac eu ciulama pe ala care indrazneste. Asa ii ziceam mereu lui tati cand ma necajea, ca il fac eu pe el ciulama daca se mai ia de ugugu ai mei. Ai mei e un fel de-a zice, ca de fapt erau ai unui vecin care ii crestea in pod. Da' pentru mine erau ai mei ca ii iubeam mult. Revenind. Imi plac mult chestiile cu mere, cu conditia sa fie in haine subtiri-subtiri... ca de vara.

Chestiile cu migdale. Imi place gustul, imi place mirosul, dar... nu-mi place sa mestec la ele. Asa ca ma limitez la pasta de migdale si la Amaretto.

Cum mi-au placut? Am fost dezamagita de sortimentul cu mere. Prea putina umplutura, aia putina care era mi-a parut artificiala. Si mai erau si in zahar pudra. O, la dracu', e trecut de ora 22, nu mai pot da cu aspiratorul in seara asta. Cu siguranta n-o sa le termin eu. Cele cu migdale... Am ezitat inainte sa le iau. Nu stiam daca nu cumva au si bucati de migdale inauntru. Din fericire n-au. Din pacate, dupa cum se poate vedea, sunt si ele acoperite in zahar pudra, asa ca intra la categoria "cum strici un produs care ar putea fi perfect". Imi plac la gust, imi place cum se rup in bucati, imi place cum le simt in gura. Nu imi place ca si astea ma pun sa scot aspiratorul. Si ca stiu ca ar fi fost mai bune la gust fara stratul de zahar. Le-am ciocnit intre ele, am incercat sa le razui, tot n-am reusit sa scap complet de stratul ala. Poate mi se aprinde beculetul asa cum trebuie maine...

9 pareri

cine
Mircea
cand
miercuri, 17 februarie 2010 la 00:12:00 EET
[quote]Le-am ciocnit intre ele, am incercat sa le razui, tot n-am reusit sa scap complet de stratul ala.[/quote]
1. Daca le tii sub robinet 10 secunde fac pariu ca tot zaharul pudra se duce.
2. Le poti trage pe o frigaruie. 1 minut pe aragaz si produci o crusta de zahar ars.
3. Le sufli cu foehn-ul. Asta-i cea mai naspa solutie, cre'ca mai bine cu fundul aspiratorului (pe unde iese aerul) :-)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 17 februarie 2010 la 00:33:00 EET
1. Sunt convinsa, dar si asa sunt moi, sub apa s-ar face imediat bucatele
2. Nu m-am gandit la asta, suna interesant desi de-abia am curatat aragazul... acum nici trei zile
3. Foehn n-am, nu folosesc, nu vreau sa-mi ard parul. Varianta cu fundul aspiratorului e criminala de vizualizat =)) cred ca as face un dezastru si mai mare :))

Mi-a mai venit o idee: betisoare de urechi inmuiate in apa :)
cine
Zany
cand
miercuri, 17 februarie 2010 la 11:25:00 EET
esti un copil mare :)

dar imi place ideea cu betisoarele de urechi! :)))
cine
Mircea
cand
miercuri, 17 februarie 2010 la 14:28:00 EET
Care-s alea betisoare de urechi? Cele pe al carui pachet scrie ca n-ai voie sa le bagi in urechi?
cine
Camil Stoenescu
cand
miercuri, 17 februarie 2010 la 18:28:00 EET
eu n-am mâncat azi decât cafea și stau și citesc așa ceva. sunt masochist
cine
brontozaurel
cand
joi, 18 februarie 2010 la 00:17:00 EET
@Zany: Sunt :P


@Mircea: Eh, pai trebuie sa scrie, ca unii le folosesc de parca incearca sa vada daca le pot scoate pe urechea cealalta :P Probabil chiar pot, ca asta cam inseamna ca n-au decat aer intre urechi :))


@Camil: Eu n-am mancat decat apa de la miezul noptii trecute. De atunci doar am stat calare pe laptop si am lucrat pana cand a inceput sa se intunece si am picat lata de somn cu botu' pe tastatura (de fapt langa) :))
cine
krossfire
cand
joi, 18 februarie 2010 la 00:45:00 EET
Eu sunt purcelusul demolator, eu am un scop in mizerie :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 18 februarie 2010 la 00:55:00 EET
:)) si eu mai sunt demolatoare uneori :))
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 18 februarie 2010 la 19:38:00 EET
ee și așa te lauzi tu :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)