on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: valentine's day

Sau Ballantine's Day, dupa cum zicea Envi. Nu prea am cu ce sa ma laud ca as fi incercat. E vorba de o singura tableta de ciocolata cu inimioare. De fapt, ca sa fiu sincera, nu prea am cu ce sa ma laud ca as fi incercat pe tot anul asta. In afara de tableta asta... se poate spune ca am fost prudenta. Singurele chestii noi pe care le-am mai incercat in materie de ciocolata au fost niste ghinde cu crema cocktail de la Friedel... ramase la reducere dupa sarbatori. Restul a fost Lindt. Nimic nou, doar chestii cunoscute. Si daca imi sunt cunoscute si mi-am luat inca o data... inseamna ca sunt divine. Tableta Lindt Excellence 70% (mmm, nu ma mai atinsesem de asa ceva de multisor) si figurine de sarbatori (mos cu reni, omuleti de zapada si ingerasi). Si trei praline de la Cote d'Or. La fel, chestii cunoscute, chestii care stiu ca imi plac.

heidi

Bun. Ciocolata de sfantu' Balentin (copyright & copyleft Envi). Heidi LoveVenture Passion Fruit. Ambalajul e rosu. Si mie imi place culoarea rosie. Corect, Ferrari. Asta e primul lucru la care ma gandesc cand vad rosu. Si totusi... chiar daca imi place culoarea rosie, combinatia de rosu plus auriu nu ma incanta din punct de vedere estetic. LoveVenture? Uuu... asta dupa ChocoVenture si WinterVenture. Ma-ntreb ce-o sa nascoceasca de Paste - EasterVenture? BunnyVenture? Inca o chestie. Are 80 de grame, spre deosebire de ChocoVenture si WinterVenture care au 90 de grame. Ambalajele au insa exact aceleasi dimensiuni. Si e si o idee mai scumpa decat ChocoVenture si WinterVenture. Hmmm... si parca intr-o vreme ciocolatele Heidi aveau si ele 100 grame. Nu ma asteptam la mare lucru. Sincer, ma asteptam sa nu-mi placa. Dar totusi a placut papilelor gustative. Cumva, au reusit sa o scoata buna la gust. Nu mi-a placut ca a ramas cam multa pe dinti... stop! Da, am cam mestecat la ea. Pentru ca am luat-o la nici trei zile dupa tableta Lindt. Care e mult mai fina. Si dupa Lindt... asta nu mi-a mai placut cum se simtea pe limba daca pur si simplu o lasam sa se topesca... stop! Cum poate sa fie o ciocolata amaruie mai cremoasa decat una cu lapte? Ca doar aia amaruie n-are lapte. Pai... tehnic vorbind, uite d-aia! Ma refer la ordinea ingredientelor pe lista de ingrediente. Sunt listate in ordinea importantei acolo. Primul ingredient se gaseste in cantitatea cea mai mare si asa mai departe.

Concluzie. Ambalajul comunica destul de bine ocazia, e buna la gust, dar daca e sa-mi iau iar o ciocolata pe care am mai incercat-o... eu cu siguranta raman la Lindt. De la Heidi ma mai intereseaza sa incerc doar trufele (link, screenshot), pe care nu le-am vazut inca prin magazine pana acum (bine, stiu, ar trebui sa mai calc printr-un magazin prin fata rafturilor cu ciocolata mai intai). E o preferinta personala, stiu ca multi nu suporta ciocolata amaruie. Nici mie nu-mi place dincolo de o anumita limita. Dar tableta Excellence (un nume pe care il merita pe deplin) 70% (link, screenshot) e standardul de aur in materie de ciocolata neagra. In caz ca se intreaba cineva... da, se simte destul de puternic aroma de vanilie. Ciocolata simpla Lindt in general e standardul de aur pentru mine. Am incercat prima ciocolata Lindt pe 22 noiembrie 2003 (aveam partial la electromagnetism in ziua aia, asa tin minte)... si a redefinit notiunea de ciocolata pentru mine.

9 pareri

cine
Camil Stoenescu
cand
marți, 9 februarie 2010 la 22:53:00 EET
probably the first chocolate review I've read so far :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 9 februarie 2010 la 23:16:00 EET
I used to do more of them, but I'm so lazy when it comes to uploading photos... and lately even when it comes to actually getting out of the house to look for new chocolates I haven't tried yet (not that this would really matter :P since I've got tons of photos from the past few years)
cine
Camil Stoenescu
cand
marți, 9 februarie 2010 la 23:52:00 EET
Schogeten, nimic? :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 00:35:00 EET
Schogetten le-am incercat acum multa vreme... cam toate sortimentele care contineau chestii tolerabile pentru mine. Singurul sortiment care se mai gaseste si pe care mi-l mai iau de vreo doua ori pe an e cel cu rom. Imi pare rau ca au disparut sortimentele cu Amaretto sau Marc de Champagne. Si ala cu martipan care a aparut anul trecut la nemti n-a ajuns inca la noi...
cine
Camil Stoenescu
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 01:30:00 EET
au dispărut că nu le cumpără românașii verzi. prin Belgia erau o groază de sortimente. tot Amaretto îmi plăcea și mie. și mai era unul cu 3 straturi
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 02:28:00 EET
@Camil: Trilogia? :)

@Paval Denis: Imi face o enorma placere sa iti spun ca esti un cretin :D Si ca nu-ti las comentariul si linkul. Dar o sa pastrez un screenshot, asa ca sa mai rad cu altii de ce idioti populeaza planeta.
cine
Camil Stoenescu
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 10:23:00 EET
:) da, niciodată n-am reținut numele :)
cu referire la al doilea paragraf...știi ce se spune despre univers și prostia omenească ;)
cine
Denis
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 14:01:00 EET
http://pavaldenis.info/curva-proasta/

Eu zic sa mai cercetezi inainte sa-ti dai in petec. Si sterge te rog numele meu si screen-ul, n-am nevoie si de mai multa publicitate.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 februarie 2010 la 16:06:00 EET
Am citit. E aiurea ca ai patit asta.
O sa fac un script care sa scoata automat continutul comentariilor care contin anumite cuvinte. N-as vrea sa ma apuc sa monitorizez IP-urile tututor celor care intra pe aici.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)