on the verge of extinction... again

baby dino wants out

Hmmm, n-am mai scris de o saptamana aproape. N-am uitat de blog, m-am ocupat sa lucrez la noua lui fata. O testez aici. Daca intrati, nu va speriati, am dezactivat eu partial css-ul si un javascript, ala mare, singuru' care nici nu-i facut de mine si nu tine nici de blogger/ google. Tehnic vorbind, e poate fi complet functionala pe Internet Explorer 8 si 7, Mozila Firefox 3.6 si 3.5, Chrome 4, Opera 10.10, Safari 4. Desigur ca exista mici diferente enervante, cum ar fi colturile rotunjite (cu border-radius, nu cu background pe colturi) care nu merg pe Internet Explorer 7, 8 si Opera, border-style: groove care se vede cum trebuie doar cu Opera si IE8, butonu' de cautare Google care arata cum ar trebui doar in IE7, footer-ul care iar arata cum ar trebui doar in Firefox, asta structural vorbind, ca estetic... imi place la nebunie cum se vede footeru' ala cu Opera, chiar daca nu stie Opera de colturi rotunjite.

Stop! As putea sa scriu despre chestiile astea o zi intreaga fara sa ma opresc. Dar nu despre asta vroiam sa scriu. De fapt, nici eu nu mai stiu. Adica stiu despre ce, dar s-a cam dus hotararea. N-a fost ceva planificat. Nu ma gandeam ca o sa mai scriu ceva inainte sa lansez tema noua. Cand am intrat pe usa eram plina de draci. Acum mai sunt doar... nici eu nu stiu. Ma tot gandesc... daca nu mi-as fi schimbat materii si as fi fost la celalalt curs, daca laboratorul n-ar fi fost inca in renovare si as fi ajuns acasa la ora 16 si nu mai devreme...

Cand am intrat pe usa eram furioasa. Pe undeva inca sunt. Si in acelasi timp ma simt vinovata... who is wrong and who is right? As vrea sa stiu de ce nu am dreptul sa... sa fiu, de ce trebuie sa ma pocneasca mereu o chestie care sa ma faca sa ma simt asa. As vrea sa stiu de ce nu am dreptul sa fiu lasata dracului in pace.

Ca sa explic in detaliu ce s-a intamplat de fapt. Inapoi spre acasa. Cu doua ore mai devreme ca nu s-a mai tinut ultimul lab pentru ca sala era inca in renovare. Cobor din metrou, raman printre ultimii care urca pe scari pentru ca stau sa-mi trag parul de sub bareta de la ghiozdanul pe care il aruncasem la repezeala pe umarul drept (da, e umarul ala, dar acum si-a revenit complet, n-am probleme sa car un ghiozdan cu laptopul doar pe dreapta) cand m-am ridicat de pe scaunul din metrou. Si, in momentul in care incerc sa il asez cum trebuie in spate, simt au! cum ma trage de par. Asa ca stau sa-mi eliberez parul. Dupa ce urc scarile de pe peron in zona in care e casa de bilete, mi se pare ca ma asteapta unii acolo. In fine. Zic ca is eu paranoica, mai comentasera unii si uralasera dup mine "craci la metru" inainte sa ma urc in metrou. Ies la suprafata, primul lucru pe care il vad sunt imbecilii vanzatorii cu rahatisuri... dracu' stie pentru ce ocazie, daca pentru drage bete sau pentru muma padurii 1-8 martie. Nu conteaza, eu ii injur in gand pentru ca de-abia imi mai ramane mie loc sa ma strecor printre ei sa ajung la trecerea de pietoni. Mai lasasera un spatiu de 40 de centimetri. Cine dracu' le-o fi permis sa-si plaseze masutele acolo nu stiu. Probabil nimeni. Ei nu cer permisiunea, ei si-o iau. Revenind. Trec pe acolo si simt un picior intre picioarele mele. Injur iar in gand si ma uit urat in spate. Cretinul isi cere scuze si se posteaza in fata mea pe trecerea de pietoni. Se face verde, traversez, merg printre javrele noastre schiopatande, cele de cu toate zilele, ia-le, Doamne, dintre noi cat mai repede, daca se poate chiar azi. In fine, n-o fost cu intentie sa amestec atatia dumnezei si draci, da' nu m-am putut abtine. Revenind. Cretinelu' de mai inainte se apropie de mine si incepe cu texte de vraja. Il ignor, nici nu ma uit la el, imi studiez unghiile. Ma opreste o dama, aceeasi care ma oprise sa imi ceara indicatii la metrou. De data asta vrea sa stie daca e vreun magazin Orange prin zona. Aaa... eu habar n-am. Stiu zona bine, dar nu tin minte sa fi vazut unul vreodata. E unul, dar tocmai la piata. Ma intreaba daca stiu unde gaseste cartela, daca se vand la chioscuri. Aaa... nici asta nu stiu. N-am avut nevoie niciodata. Am abonament de aproape 7 ani. Si inainte de ala am avut o cartela pe care am reincarcat-o de doua ori intr-un an. Si inainte de septembrie 2002 n-am avut mobil. Asa ca sunt habarnista rau la capitolul cartele. Ii zic ca nu, a inceput sa ploua ceva mai tare, cand am iesit de la metrou de-abia picura, ma dau mai pe langa bloc, trec de farmacie, de Alpha Bank, de magazinul de maruntisuri, de BRD, de CEC, de pizzerie, dau sa intru in bloc, pe trepte e cretinul dinainte, acum nu mai e nimeni altcineva in jur, incerc sa trec pe langa el, ma inghesuie in perete, "ce papusica draguta" si imi pune mainile pe picioare si incearca sa le bage sub fusta. Suier "nu sunt papusa!" si ii iau mainile de pe picioare. Si ma uit urat la el si marai... na, fac si eu cat de urat pot. O chestie buna. Pentru ca e un bleg si da inapoi. O chestie proasta e ca... se pare ca e prea bleg si sa stie s-o ia la fuga - se impiedica si se agata de mine. Si imi rupe bareta de la ghiozdan. Apare si un mos. Iar eu mai am cateva secunde in care ma port ca si cum as fugari o javra care oricum fuge. Desi oricum nu am cum sa fugaresc pe nimeni. Sunt pe tocuri, car un ditamai ghiozdanul cu un laptop si alte echipamente, ghiozdan care mai are si o bareta rupta. Si ploua. Iar eu tot nu mi-am tras gluga in cap. Dar na, oricum sunt langa bloc.

As vrea sa stiu de ce. Da, purtam fusta scurta. Nu, nu era si stramta si nu era nici cu sclipici. E o fusta de stofa gri in carouri. Da, purtam strampi cu romburi. Negri cu romburi gri si maro. Da, purtam tocuri. E drept ca la ditamai botinele. Da, aveam parul desfacut. Nu eram machiata. Pentru termen de comparatie, asta se cheama machiata la greu pentru mine. Azi eram data doar cu strugurel pe buze... o chestie pentru fetite de zece ani. Nu aveam unghiile facute si nici macar lungi. Si purtam o geaca umflata incheiata pana sus. Pe sub care aveam o camasa, tot in carouri si un tricou. Da, stiu, tipic pentru tocilari. Camasa peste tricou, la asta ma refer. Ah, da, e cu Tweety tricoul.

Serios, imi storc creierii si nu reusesc sa inteleg. Nu pot sa inteleg genul asta de manifestari. N-am picat din luna. Stiu ca barbatii se uita dupa femei si femeile dupa barbati. Ma rog, majoritatea. Pentru unii/ unele lucrurile stau altfel. Dar nu despre minoritati era vorba. Revenind, si eu ma uit dupa unii care imi atrag atentia prin ceva anume. Pe strada, in metrou, pe holuri la facultate. Uneori si pe panouri publicitare. Sunt anumite chestii care imi plac la un barbat si care imi vor trage atentia mereu. Dar nu ma apuc sa urlu dupa ei, nu sar pe ei sa ii pipai. Da, stiu, practic vorbind, ar fi cam greu sa sar sa ling un panou aflat la o inaltime de trei metri. Dar n-am sarit nici pe tipul cu cravata din metrou de azi-dimineata.

"Daca se imbraca/ arata ca niste curve, n-au dreptul sa se mire atunci cand sunt tratate ca atare." E o chestie pe care am auzit-o de destule ori. E vina mea, am intrecut eu masura? Imi plac unele chestii care poate atrag atentia. Imi plac fustele scurte, imi plac cravatele, imi plac strampii cu romburi, imi plac manusile pana la coate, imi plac sandalele cu tocuri. Sunt constienta ca oamenii se uita si judeca de fapt unii nu judeca, au anumite reactii. Dar chiar nu imi pasa de asta in momentul in care ma imbrac dimineata. Imi pasa doar cand ma intorc acasa dupa un astfel de incident. Dimineata imi pasa doar de ce culori si arome am eu chef atunci. Insa de multe ori ca si cum orice as purta tot nu e bine. Se gasesc cretini care sa nu-si tina labele acasa fie ca port fusta scurta, fie ca port pantaloni trei sferturi si un ditamai tricoul lalau, fie ca sunt in niste blugi gri ca un sac, fie ca port pantaloni de stofa si sacou. Ce dracu' sa mai port ca sa fiu lasata dracului in pace pe strada? Ca sa fiu lasata in pace sa... fiu. As ugly and crazy and weird as I may be.

"Barbatii urla, femeile se bucura ca sunt admirate." Si asta am auzit-o de destule ori. Poate. Poate ca sunt eu nebuna pentru ca ma tem ca n-o sa ramana la nivel verbal. Da, mi-e frica. Pentru ca sunt patita. Si foarte serios, nu m-am imbracat niciodata gandindu-ma ca vreau sa fiu admirata pe strada de cine stie ce individ pe care nu l-am cunoscut inca.

Din nou am starea aia de as vrea sa ma incui in casa si sa nu mai ies niciodata. Sau de mi-as dori sa-i fi mers. Si sa nu fi nascut un copchil handicapat de care se iau toti.

Imi pare rau pentru data asta... de acum un an. Fever. Fever and ignored pain.

PS - da, blogu' e momentan alb... just because. il fac rosu sau verde daca vrea cineva. alte culori nu. just because.

25 pareri

cine
Mircea
cand
miercuri, 24 februarie 2010 la 22:27:00 EET
Adica domnisorul ala ti-a facut curte si tu faci pe mironosita? (nu stiu cum face o mironosita, dar am citit de atitea ori cuvintul asta incit tre' sa-l scriu si io ca sa par deshtept)
Serios acu', parerea mea e ca tipul n-are gust! De aia trebuie asezonat putin cu piper. D'asta: [img]http://www.safetygearhq.com/images/pepper-spray-police-twist-3oz.jpg[/img]
cine
Mircea
cand
miercuri, 24 februarie 2010 la 23:09:00 EET
Ar trebui sa te gindesti la o mica investitie: Zoraki 914 de dama (era sa zic: cu tocuri :-) )
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 00:00:00 EET
oi fi si mironosita, dar ce nu intelege toata lumea care imi recomanda chestii de genul asta este ca sunt si am fost mereu al dracului de mototoala, stau extrem de prost la capitolul viteza de reactie. ma misc foarte incet. de fiecare data in viata cand am vrut sa lovesc pe cineva mi-o fost prinsa mana in aer. daca incerc piper din asta sau chestii de genul asta am mari sanse sa ajung sa fie folosit pe mine. sunt exemplarul al mai prost calitativ - nu sunt in stare sa fug, nu sunt in stare sa ma apar. nu sunt in stare fizic si n-am fost niciodata. n-am avut niciodata viteza si n-am avut niciodata forta.
cine
Mircea
cand
joi, 25 februarie 2010 la 01:04:00 EET
[quote]nu sunt in stare sa fug, nu sunt in stare sa ma apar. nu sunt in stare fizic si n-am fost niciodata. n-am avut niciodata viteza si n-am avut niciodata forta.[/quote]
Misto. Pai tu esti visul oricarui "smecheras" cu hormonii nervosi. Te mai miri atunci ca [quote]As vrea sa stiu de ce. Da, purtam fusta scurta. Nu, nu era si stramta si nu era nici cu sclipici. E o fusta de stofa gri in carouri. Da, purtam strampi cu romburi. Negri cu romburi gri si maro. Da, purtam tocuri. E drept ca la ditamai botinele. Da, aveam parul desfacut. Nu eram machiata[/quote].
Probabil orice pui de tigan ce aspira sa devina vinzator de heroina te citeste ca poa' sa intre in textilele tale fara nici un risc...
Legea conservarii energiei e valabila si la oameni: nu poti produce mai mult decit consumi!
Ai o forta proportionala cu alimentatia.
Ceva alergare, flotari (ce va par asa grele, ca nu atirna "plaminii"vostri nu-stiu-cit?) si doua gantere, cu un papa bun dupa si poti lipi 3-4 kile. Nu-ti recomand karate, ca dojo a mea e cu centuri inchise la culoare, si degeaba, dac-ar fi s-o iau vreodata la unspe metri nu cred ca i-ar folosi vre-un kata sau yokotopigeri la ceva cu alea cinj(doua)de kile ale ei. Dar un sprint bun e salutar in a te scoate dintr-o situatie de rahat. Dai cu gazu' si rrrrrun! Poti sa si combini: cind esti pe tocuri iei Zoraki sau ceva similar, mic si-al dracu' sa fie (mira-m-as sa nu aiba si efecte laxative pe unii), iar cind ai adidasi, bocanci, etc ce se preteaza la o traversare pedestra mai rapida a strazii iei "solnita" cu piper cu tine.
Sau, vezi ca face SRI-ul angajari...
cine
Mircea
cand
joi, 25 februarie 2010 la 01:08:00 EET
Sau: ia-ti masina.
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 02:22:00 EET
Ok, mersi, asta era intrebarea, de ce.

Daca pun 3-4 kilograme pe mine, sigur nu mai am problema asta din mai multe motive. Nu prea o sa ma mai scol din pat pentru ca o sa inceapa sa ma doara genunchii, gleznele si coloana atunci cand sunt pe verticala. Si in rarele ocazii in care o sa mai ies din casa nu cred ca o sa mai atrag pe nimeni pentru ca o sa put. Pentru ca n-o sa prea ma mai spal ca n-o sa prea mai fiu fizic in stare sa rezist la un dus si o sa-mi fie prea scarba de mine. Din pacate... asta inseamna ca o sa fiu fizic mult mai vulnerabila atunci cand o sa se intample sa mai ies din casa. Superb, n-o sa ma mai simt ca dracu' doar atunci cand patesc asa ceva, o sa ma simt ca dracu' tot timpul.

Si inca o chestie. Daca nu a iesit in evidenta din comentariul meu precedent, subliniez. Sunt toanta, mototoala. Nu are legatura cu forta, asa sunt eu, mai inceata la creier. M-a nascut mama mai proasta. Ma prind greu la glume, reactionez cu incetinitorul din punctul altora de vedere. Din punctul meu de vedere... eu sunt normala si restul sunt prea rapizi.

Aia cu masina e singura sugestie buna pe care am auzit-o vreodata. Insa momentan nu imi permit. Daca imi voi permite... va fi cu titlul de desigur.

PS - mersi ca mi-ai adus aminte de o chestie (auto thumbnails & lightbox pentru pozele din comentarii)
cine
Arana
cand
joi, 25 februarie 2010 la 08:24:00 EET
Ok, my two cents, si sper sa nu te superi, posibil sa vorbesc prostii.

Spui ca esti toanta, mototoala. Ai spus ca ti-ai prins parul in ghiozdan. In repetate randuri ai spus ca te-ai uitat la oameni din astia gandindu-te ca se vor lega de tine. Si tot asa. Eh, ei vad chestiile astea. Tu nu esti sigura pe tine. Nu are legatura atat cu chestiile cu care te imbraci sau cum arati (desigur conteaza si asta), ci are in primul rand legatura cu atitudinea.

Se citeste pe tine - probabil - ca ti'e frica, ca esti timorata, timida, ca nu esti sigura pe tine, ca te astepti la chestii rele. Nu sunt sigura ca aia constientizeaza ce vad, ca nu sunt suficient de inteligenti, insa instinctul le spune ca esti o prada usoara. Eu oricat de machiata as fi, pe tocuri, pe fuste scurte - si crede'ma, la mine fusta scurta inseamna imi acopera fundul - whatever, mai mult de replici de genul ce frumoasa esti (sub nspe milioane de forme) nu s-a intamplat. Pt ca nu ies din casa pana nu ma simt sigura pe mine. Umblu cu pasi apasati, privirea inainte - strict! - mimica ce sugereaza siguranta si incredere, fara zambete stupide si dragalase.

Concluzia, it's a jungle out there: be a predator not a pray.

Si daca tot m-am intins, Mircea are dreptate, sport. Chiar si karate - pt ca nu le faci ca sa ii poti bate pe aia, ci ca sa castigi incredere in tine. Artele martiale sunt sport pt trup, dar sunt un adevarat boost pt spirit. Sau orice altceva, iti da un alt tonus, iti da o anumita energie. Cauta-ti pe net pilates, yoga, orice, trust me, it helps.
cine
DeMaio
cand
joi, 25 februarie 2010 la 09:38:00 EET
Nu ştiu ce naiba să spun...
Nu ÅŸtiu ÅŸi pace...
cine
Mircea
cand
joi, 25 februarie 2010 la 10:05:00 EET
[quote] Daca pun 3-4 kilograme pe mine, sigur nu mai am problema asta din mai multe motive. Nu prea o sa ma mai scol din pat pentru ca o sa inceapa sa ma doara genunchii, gleznele si coloana atunci cand sunt pe verticala.[/quote]
Daca kilogramele in plus sint muschi si nu burta sau cur o sa poti sa cari si butelia de aragaz, nu numai rucsacul cu laptopul. Te lamentezi ca un copil incapatinat.
cine
Neamtu'
cand
joi, 25 februarie 2010 la 13:49:00 EET
Sfatul meu, de om trecut prin 30 de ani: fa-ti su tu un prieten cu care sa iesi, chiar si din cand in cand. E regretabil ca exista dobitoci care ne fac sa intram in categoria 'barbatii ESTE porci' sau 'barbatii ESTE obsedati', dar ei exista si trebuie sa-i si suportam. Femeile au, insa, mecanisme de aparare super bine puse pa punct: niste coarde vocale deosebit de bine infipte in organism, care le permit posesoarelor sa scoata sunete gen: SARITI! HOTUL! :)) Plus gheara si dinti ascutiti. Te asigur ca a doua oara o sa se gandeasca mai bine pana sa iti faca avansuri de genul asta...
cine
Mircea
cand
joi, 25 februarie 2010 la 13:52:00 EET
Uite un filmulet de referinta. Ai rabdare pina la sfirsit:
http://www.youtube.com/watch?v=lh_gL7Az53o
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 15:27:00 EET
@Arana: Da si nu. Una din ciudateniile mele e ca asociez momente, evenimente si stari cu lucruri. Un pic mai clar. Am obiceiul sa asociez hainele (si nu numai hainele... cam orice, pixuri, sapunele, animale de plus, carti, paturi) cu ceva ce mi s-a intamplat/ cum ma simteam cand le-am purtat prima oara sau in ziua in care le-am cumparat daca se intampla sa fie cumparate de mine si nu primite. Si am haine pe care le asociez amintiri placute si le port in zilele in care chiar ma simt bine, furioasa, like I'm gonna kick some asses. De exemplu pantalonii mei negri de stofa. I-am purtat la majorate, la diverse evenimente la sfarsitul liceului, la examenul de analiza matematica I, la examenul de metode numerice I, la examenul de mecanica, la examenul de tehnici de optimizare, cand am dat un examen in locul altcuiva la programare. Sau pantalonii mei bej de stofa. Sau chiar si cei roz, dar nu asa tare ca aia bej. Pantalonii bej si doua tricouri primite inaintea clasei a XII-a sunt "the supreme items of clothing" la mine. Sau fusta gri. Am purtat-o prima data la un curs de circuite integrate. Sau pantalonii mei scurti rosii. Sau aproape toate perechile mele de sandale. Sandalele mele din piele de crocodil iar au atasate multe amintiri placute. Adica... nu stiu cum sa explic... Daca ar avea si altcineva "tabelul" cu asocierile ar putea sa-si dea seama cat de bine ma simt dupa ceea ce port. Ideea e ca ieri chiar ma simteam bine... e drept ca fara un motiv fenomenal de puternic, just the normal stuff, ca exist, ca am reusit sa fac unele chestii (just the usual pride of a programmer), eram putin bleah, vremea asta si putin mai duceti-va dracului cu mesele voastre plasate in asa fel incat nu mai poate ajunge omu' la trecerea de pietoni, dar in nici un caz nu eram i feel disgusting, i feel like everybody is staring at me. Nu as fi iesit cu fusta aia daca as fi avut o astfel de stare.

Nici eu nu prea am obiceiul sa zambesc pe strada. Am eu zilele mele care incep asa bine ca nu-mi pot sterge ranjetul de pe figura nici pana a doua zi, dar chiar nu e adresat nimanui... nimanui dintre cei care ma vad dupa momentele de dimineata care-mi fac ziua buna. Si am un mers deloc feminin - merg repede, cu pumnii stransi sau mana inclestata pe bareta de la ghiozdan. Ca ma astept la chestii rele... bineinteles, intotdeauna, avand in vedere cate am patit, dar doar din momentul in care constientizez o prezenta posibil amenintatoare in jur si pentru asta chiar trebuie sa se manifeste cumva foarte evident, 'cause i'm so locked inside my head all the time. Poate d-aia se si intampla sa mai iau uneori stalpi in brate... rar, totusi, de obicei imi dau seama ca trebuie sa fac un pas-doi intr-o parte cand vad stalpu' la cativa centimetri de bot. Iar aia cu prinsu' parului la ghiozdan mi se intampla mereu, de cand ma stiu cu ghiozdan in spate, exceptie facand perioadele in care era prea scurt.

Iar la capitolul sport, da. Poate ca ce fac eu nu poate fi privit ca miscare serioasa, dar n-as fi in stare sa fac chiar nimic daca n-ar fi si distractiv. La mine nu se poate fara muzica... bine, in afara de iesit cu rolele ca stiu ca sunt jalnica pe role si n-as avea curajul sa am telefonul asupra mea cat timp sunt incaltata cu alea. In rest, alergare, dans, abdomene, greutati, exercitii pentru spate ca mi-e mie groaza ca as putea sa ajung cocosata. totul e cu muzica.

@DeMaio: nici eu... in afara de... in fine, nu conteaza oricum.

@Mircea: :-$ un kilogram de hartie cantareste tot atat cat un kilogram de plastic. Si acum pot sa mut singura si aragazul ca butelie n-am s-o mut. Dar aia se cheama ca-s un drac incapatanat si n-as cere ajutorul altcuiva, nu ca as avea forta. Vezi ca tot e buna incapatanarea.
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 15:32:00 EET
@Neamtu': N-am mentalitatea "barbatii este porci" sau "barbatii este obsedati" chiar deloc. Doar pe aia "e plin de idioti" si nu ma refer in nici un caz doar la barbati. Nu pot sa-mi iau bodyguard dupa mine chiar peste tot. Nu pot sa urlu. Pur si simplu nu pot. Nu imi iese decat un hasait. La capitolul muscat... nu mersi, nu pot sti cand s-a spalat ultima oara. Iar unghiile mi le tai mereu scurte, nu le suport lungi.

@Mircea: Nu demonstreaza absolut nimic. Tipu' i-a ars, a jubilat pe youtube, dar n-a fost nici un moment cu adevarat in pericol. Intrebarea e daca reusea sa scoata arma si in situatia in care ar fi fost luat prin surprindere pe strada si ar fi incasat doua-trei bate inainte sa isi dea seama de ceva.
cine
Florin
cand
joi, 25 februarie 2010 la 17:13:00 EET
Io raman la varianta cu castorul :lol:
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 17:37:00 EET
ah, obisnuinta wordpress :) gotta make an autofix for that as well :)
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 25 februarie 2010 la 18:36:00 EET
văd că s-a discutat mult si s-a spus cam tot ce era de spus. câteva tehnici de auto-apărare n-au cum să strice, și nu e nevoie de cine știe ce forță pentru a le folosi. la fel și spray-ul cu piper. altfel ajungem să ne fie frică să mai ieșim din casă
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 19:01:00 EET
E vorba de reactii rapide. Iar eu, o spun a nu stiu cata oara, sunt mototoala. Sunt aia care ramanea mereu ultima in clasa pentru ca imi lua mult mai mult sa ma imbrac, sa imi strang lucrurile. Sunt aia care rade cu intarziere la bancuri ca se prinde greu. Sunt aia care face in doua ore ceea ce altii fac in 15 minute. Orice ar fi, sunt inceata.
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 25 februarie 2010 la 19:09:00 EET
bine-bine, și atunci care e soluția?
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 19:17:00 EET
Nu ma duce creierul de una. In afara de aia de a trage tare si a strange de o masina. Si sa nu mai ies niciodata singura in parc.
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 25 februarie 2010 la 19:37:00 EET
hm..nu prea mi se pare soluție asta, mai ales în București. dar e mai bine decât nimic.
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 20:18:00 EET
de ce? ca se circula greu? nu e cazul mereu, doar la anumite ore in anumite zone. daca stii sa eviti unele intersectii e ok. si oricum, blocajele pe strazi nu prea ma deranjeaza nici cand sunt in masina. nu imi fac rau fizic, asa ca... masina e foarte solutie.
cine
Mircea
cand
joi, 25 februarie 2010 la 20:27:00 EET
Ia-ti masina, dar in buzunarul portierei tine si un spray. Ca si in trafic "ies scintei" uneori. Mai ales in Bucuresti.
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 25 februarie 2010 la 21:18:00 EET
Mama proştilor e tot timpul gravidă şi naşte în acelaşi ritm. :)
Deci, revenind la chestiile care contează, he-he!, blogul se încarcă extrem, dar extrem de repede acuma, chit că am o conexiune mult mai retardă decât boii de care zici. :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 21:18:00 EET
Stiu, am auzit si despre astfel de incidente de la cativa colegi.
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 februarie 2010 la 22:10:00 EET
:D e bine atunci

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)