on the verge of extinction... again

Aerosmith

Si atat. Fara jocuri de cuvinte "destepte" in titlu, doar numele trupei.

"They're my favourite band and they're breaking up and I'm never going to see them live, never!" Asta spuneam toamna trecuta. Si acum de-abia astept sa-mi iau bilet. De-abia astept... Maine dimineata la ora 9 o sa fiu la Germanos. Sa vad care e de fapt zona care e chiar in fata scenei, daca e vorba de Gazon A sau de Golden Ring. Gazon A e 190, Golden Ring 330. Toti banii mei pana la sfarsitul saptamanii viitoare sunt 250. Dar daca Golden Ring sunt cele din fata scenei o sa fac rost de diferenta pana luni. Pot sa-mi vand cerceii. Sunt de aur, i-am primit cand am implinit 10 ani. Daca nu mai pateste iar unul din ei ceva, pe 18 iunie voi fi la romexpo, chiar in fata scenei. Sunt in stare sa merg cu 5 ore mai devreme doar ca sa ma asigur ca am loc chiar in fata. Asa am facut si la Motorhead. Si a meritat.

2007. Atunci a fost ultima data cand au cantat si pe alte continente. Si m-a chinuit sa ma uit la inregistrarile care au aparut dupa aia. M-au facut sa-mi para foarte rau ca eu ii ratam atunci. In primul rand pentru versiunea aia de Draw the Line. La asta ma refer.

O sa-i vad in concert. Primii pentru care am facut o adevarata obsesie... si ultimii pe care m-as fi asteptat sa-i vad aici. Weren't they the coolest thing some thirty-something years ago?

Cred ca e cel mai tare videoclip al lor. Sau ala a fost Janie's Got a Gun? Imi plac amandoua fenomenal de mult. Janie's Got a Gun pentru idee. Si pentru cat de intensa e partea aia 2:45-3:15.

Imi plac si videoclipurile lor amuzante, cum ar fi Rag Doll sau Love in An Elevator. Walk on Water nu se pune, oricat de amuzante ar fi versurile, pentru ca videoclipul e cu secvente din celelalte videoclipuri ale lor. Pisica de la sfarsit e criminala insa. Imi place mult si versiunea asta de What It Takes (de fapt asta e videoclipul, celalalt e The Making of).

Si imi place la nebunie starea pe care mi-o induce videoclipul asta, The Other Side.

Nu m-am putut abtine... Am zis de multe ori ca YouTube Related Videos creeaza dependenta. Trec de la videoclip la videoclip. In cazul asta, toate cunoscute, dar am vrut sa le revad.

18 iunie. E si ziua unei foste colege de liceu atunci. Stiu ce n-o sa fie. Stiu. Al dracului de bine. Ca n-o sa cante exact piesele care m-au facut sa fiu nebuna dupa ei. Ca nu e dupa mine sa bage Rocks in intregime. Sau majoritatea celor de pe Draw the Line sau Get Your Wings. Prima data am vazut DVD-ul asta noaptea. Putin dupa miezul noptii. Si n-am putut sa nu ma mai uit la el de inca trei ori pana dimineata. They were the coolest thing some thirty-something years ago.Lick and a Promise. I Wanna Know Why. Same Old Song and Dance. Macar la asta am dreptul sa sper ca o sa o bage. Macar asta si Draw the Line.

2 pareri

cine
simoriah
cand
vineri, 26 martie 2010 la 11:23:00 EET
chaaaa! La Multi Ani, Steven! ne vedem in fata, AeroBrontozaurel.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 martie 2010 la 15:04:00 EET
Hehe, da, pe 18 iunie :D
And Happy Birthday to the Demon of Screamin'! :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)