on the verge of extinction... again

overdue post

N-am mai pus de mult ceva dragut pe blog. Sunt uriasi. Au o blanita care se simte atat de placut cand o mangai, o blanita deasa, lunga, in care poti sa iti infigi bine degetele. Sunt exact genul de animale de plus care imi plac mie. Majoritatea celor care se gasesc acum prin magazine mi se par hidoase. Astia doi mi se par superbi.

I'd like to hug you, love.

Ciudat mai functioneaza si mintea mea. Acum parca vad ursuloi peste tot... in umbre, in reclamele de pe paginile pe care le inchid...

Da, stiu, am si eu unul din asta mare la capatul patului. Dar parca tot cel maroniu din poza e cel mai reusit. Si e si o idee mai mare decat al meu...

2 pareri

cine
Neamtu'
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 12:18:00 EET
Mi-am dorit mereu, cand eram copil, cel putin, sa am un animal din asta, imens. Si nu am avut parte. Zilele trecute am vazut un panda gigantic! Cu un pret gigantic, evident :)) Iarasi n-am bafta :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 11 decembrie 2009 la 22:11:00 EET
Vecinii de la doi din blocul care era faa in fata cu blocul nostru aveau un "pandaliu" gigantic... cam de 2m. Il tineau pe balcon. Probabil nu le incapea in casa :))

Asa mare n-am avut niciodata desi am avut mereu destule animale de plus mai mici.

Nici astia doi nu erau ieftini deloc pe undeva pe la 385 lei (fiecare).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)