on the verge of extinction... again

random stupid stuff

  • Azi am descoperit ceva. Dulceata de gutui e buna. Totusi nu asa buna ca dulceata de visine. Aia imi place mai mult, ca nu-i asa dulce cum e cea de gutui. Da' cand n-am nu mai am (sambata dimineata aveam, ca-mi adusese mama) de visine, merge si de gutui. Mai ales cu nuci. Bine, eu din dulceata mananc doar partea aia care se scurge, nu si bucatile de fructe. Pe alea la dau la o parte. De fapt, in fructe nu-mi prea bag dintii decat daca sunt proaspete. Dau la o parte bucatile de fructe din compoturi, prajituri, dulceturi, gemuri. Cu o mare exceptie: placinta de mere. Aia chiar imi place fara foi. Desi n-o mancam asa mereu, doar cand nu ma vedea mama, ca se supara pe mine. Dar altfel mancam doar umplutura si ce era deasupra si dedesubt dadeam la porumbei (daaa, aveam mare grija de porumbeii vecinilor de la Brasov si-mi pare asa rau ca aici in Bucuresti nu-mi mai vin porumbei la geam). Asta nu se aplica si la placinta cu mere facuta de mamaia (mama lui tati), ca ea face o placinta de mere cu foi atat de subtiri incat parca sunt inexistente. Pana si mamei i se par mai bune decat ce face chiar ea. Bine, ea prefera placinta cu branza facuta de mamaia, dar mie nu-mi place branza de nici o culoare... asa ca nu ne batem pe aceeasi placinta.
  • Am un fotoliu, o sacosa mare de hartie de la un magazin de haine de blana din Brasov si o geanta de voiaj pline cu haine curate. Haine curate pe care trebuie sa le asez la locul lor. Si asa n-am chef... ca-s asa multe. Dar totusi o s-o fac in noaptea asta.
  • In dimineata zilei de luni am visat ca-mi suflam nasul. Si ca ramaneam cu un cheag de sange pe sevetel. M-am trezit. Si mi-am suflat nasul. Si exact asta s-a intamplat. Ciudat, nu? Poate ca totusi nu. Stiam ca am nasul infundat si ca nu e prima data cand mi se intampla asa ceva.
  • Legat de twitter. Am un cont nou, thebabydino, ca pe ala vechi n-am putut sa-l recuperez pentru ca imi stersesem si adresa de e-mail. Constat ca oamenii sunt speriati ca ar putea sa cada un bolovan din cer peste noi. Asteroid Watch e urmarit de peste jumatate de milion de oameni. Proasta decizie sa urmaresc Blabbermouth - o groaza de stiri si, naiba sa-i ia, majoritatea interesante... Si uite cum pierd eu vremea...
  • Si cam atat. Prea mult pentru 17 noiembrie deja. De ce, am scris pe celalalt blog.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)