on the verge of extinction... again

picaturi de tristete.

My best never seems to be good enough. Efortul nu se vede, se vad doar rezultatele finale care, dintr-un motiv sau altul, sunt foarte departe de ce mi-as fi dorit. Asa ca din exterior se vede ca si cum.... nesimtita de mine nici nu-si da interesul. Genul asta de critici dor. Al dracului de tare. Dar prefer sa par o scroafa dezinteresata decat sa admit asta. Mi-e prea rusine. Ma simt prea inutila. Si n-am curajul sa o recunosc. Nimeni nu poate sti ce gandesc. Asa ca daca vreau ceva as face bine sa invat dracului sa cer. Dar n-o sa invat niciodata sa indraznesc sa fac asta. Ca nu pot sa cer ceva nu inseamna insa ca nu-mi doresc acel ceva. Cu atata disperare si furie uneori. Ca n-as recunoaste niciodata ca mi-e teama de ceva nu inseamna ca nu ma trezesc transpirata si gafaind daca visez ca mi s-ar fi intamplat.

Imi place vara. Si luna august. Dar zilele astea mi-e scarba de ea. Pentru ca toti ma amana cu toate pana la inceputul lui septembrie. Si nu mai suport. Prefer intotdeauna solutiile rapide. Dar nu depinde intotdeauna doar de mine. Din pacate.

In sfarsit e curat prin casa. Mi-a luat aproape o luna sa readuc lucrurile la normal. Luna august. Parca iar ma simt ca si cum as fi fost jefuita de luna mea de august. Ca si anul trecut. De fapt e mai rau decat anul trecut. Fizic, nu ma mai simt asa rau ca ieri. Dar ma simt... bleah! Pierd timpul si e ultimul lucru pe care mi l-as fi dorit.

Am renuntat la carbogazoase de 2 ani. Asa scarboase mi se par acum. Chiar si doar o inghititura mi se pare greu suportabila. Prin comparatie, apa de la robinet de Bucuresti e divina. Cred ca in curand n-o sa mai accept porcarii cu bule nici macar din politete. Bleh!

Ceva optimist? Miroase foarte bine porcaria aia de rezerva pentru Glade Sense cum dracu' il mai cheama. A mar cu scortisoara. Aparatul e pe jos si pulverizeaza cum ma simte ca ma misc prin zona. Imi place sa ma uit la podele. Pentru ca sunt curate. Imi place sa le miros. Pentru ca miros bine. Sapte. Aparate Glade si Air Wick. Plus doua lumanari parfumate tot de la Glade, tot cu scortisoara plus ceva. Plus dat zilnic cu deodorant de camera. Nu-s normala. Cam multe pentru o garsoniera. Dar miroase asa bine aerul acum... Mi-am luat si 2 deodorante din sortimentele noi de Fruttini (lychee-vanilla & pineapple-prosecco). Everything smells good in my perfect little world.

Duminica 30 august. Inca 2 zile pe care o sa le pierd aiurea. Pentru ca sunt prea agitata sa mai pot face ceva pana nu-mi rezolv problemele. Ceea ce nu pot pana in septembrie. Urasc oamenii care ma fac sa pierd timpul aiurea in felul asta.

7 pareri

cine
Neliniştitu'
cand
duminică, 30 august 2009 la 09:23:00 EEST
Ia-ţi o cană filtrantă şi apa de la robinet ţi se va părea ambrozie de zei. :))
Da, recnosc, uneori e nasol să trăieşti printre oameni... :)
Numai bine să ai!
cine
sorin
cand
duminică, 30 august 2009 la 13:27:00 EEST
Mintenas se face 1 septembrie.
Mi-e greu sa cer numa' daca nu-s apropiati omii de la care cer, altfel n-am griji sa cer, stiu ca o sa ofer si io la randul meu (sau cel putin asa-mi spun ).
Io-s omul extremelor, imi place la fel de mult vara ca si iarna. Numa' ca din vara imi place iulie mai mult, augustul imi aduce aminte ca se termina vara.
Bauturi fara bulbuci ? Mnea ... numai daca o sa reusesc sa ma las de fumat pot sa renunt la bulbucele.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 30 august 2009 la 15:30:00 EEST
@Nelinistitu': Mai ales pentru cineva ca mine...

PS - Dac-ai sti ce mi-ai facut in dimineata asta... asa m-a apucat sa ascult Helloween in draci azi :))

@sorin: Pai nu e. Mai sunt cateva zeci de ore bune in care pot sa ma autofaultez si sa dau dracului tot. Si asta inseamna nu doar ca nu mai rezolv nimic acum... dar nu mai rezolv nimic, pentru ca renunt la tot. Pentru ca asa fac de obicei. Pe loc sau o dau dracului. Daca stau sa astept nu fac decat sa-mi fac rau singura.

Mi-e cu atat mai greu sa cer de la cei apropiati. Mi-e teama de reprosuri. Cu cat sunt mai apropiati cu atat mi-e mai teama. M-am ars prea rau si fara sa cer...

Septembrie a fost mereu luna de vara pentru mine dupa ce am intrat la facultate :P
cine
sorin
cand
duminică, 30 august 2009 la 20:02:00 EEST
Brontozaurel, trebuie sa treaca orele alea cumva.
Daca cineva imi reproseaza 'ti-am dres/facut/dat' pe loc ma achit de orice posibila datorie si am terminat pe partea de cerut cu omul respectiv.
L-am zapacit si io astazi pe Keeper Of The Seven Keys ... si nu numai.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 30 august 2009 la 21:02:00 EEST
@sorin: ar trebui sa ma si lase sa fac asta. si nici macar n-am cerut, mi s-a varat pe gat si mi s-a spus ca nu trebuie sa ofer nimic in schimb. doesn't really matter anyway...
cine
Neliniştitu'
cand
luni, 31 august 2009 la 00:56:00 EEST
Bine că a dat şi peste voi muzica bună! :))
Mai venişi pe la moa, să vă inspir. :)))
cine
brontozaurel
cand
marți, 1 septembrie 2009 la 21:02:00 EEST
@Neliniştitu': sure thing :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)