on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: the last week of spring

... sau o listuta cu ce mi-a atras atentia si a trebuit sa incerc saptamana asta.
  • Heidi au lansat o noua gama de vara ce se numeste ChocoVenture. Din pacate, la ei pe site nu apare nimic despre asta. Gama de vara din ultimii ani (Fruit Delight) apare in continuare la produse noi, desi se pare ca deja a fost inlocuita cu ChocoVenture. Mda. Altii care sunt neglijenti cand vine vorba de site-ul propriu de prezentare. N-am putut sa nu observ ca din optiunile de la sondaj (Ce sortiment de ciocolata din gama Heidi Creamy preferi?) lipseste exact sortimentul care imi place mie (Creamy Amaretto). Si am iesit de pe site. Ca altfel sigur le mai gaseam bube. Revenind la gama ChocoVenture, ea contine 6 sortimente:
    • Banana Split - ciocolata alba cu granule cu banana
    • Raspberry - ciocolata alba cu granule cu zmeura
    • Lemon & Mint - ciocolata neagra cu granule cu lamaie si menta
    • Strawberry - ciocolata alba cu granule cu capsuna
    • Pear - ciocolata cu lapte cu granule cu para
    • Cranberry - ciocolata cu lapte cu granule cu merisor
    Avand in vedere faptul ca nu suport menta, iar ciocolata alba nu prea e ciocolata pentru mine, cred ca e evident ca am ales sa incerc doar ultimele 2 sortimente (si nici nu am intentia sa incerc si altele). Mda. Miros neasteptat de bine. Sunt bune la gust, in special cea cu merisor pe care initial nu eram prea hotarata daca sa o incerc sau nu. Imi placeau insa mult mai mult la gust sortimentele Fruit Delight cu afine sau cirese. M-a si enervat la culme felul in care se lipesc de dinti, in special sortimentul cu para. Stiu, de obicei ciocolata ramane pe dinti... insa nu in halul asta!
  • ChocoVenture biscuit
  • De la Mega Image am luat (cu maaare neincredere!!!) o cutie de biscuiti cu crema de portocale si partial inveliti in ciocolata neagra. Asa ma temeam ca o sa regret alegerea! N-a fost asa. Mi s-au parut poate cele mai bune chestii de genul asta incercate vreodata. Genul asta de biscuiti cu crema nu prea au multa crema de obicei. Nu si in cazul asta. Crema este acolo. Si e suficienta. Si mie mi-a placut mult. Nu mi-a placut atitudinea tipei de la casa care mi-a cerut suma rotunjita in sus si a mai si comentat cand i-am dat suma exacta (de, tocmai imi luasem abonament de metrou, iar tanti aia imi daduse restul in metale de care am avut nesimtirea sa ma gandesc sa scap la supermarket). "Sunt bani emisi de Banca Nationala a Romaniei, aflati actualmente in circulatie," i-am spus in timp ce imi bagam cumparaturile in ghiozdan. Si am plecat.

5 pareri

cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 17:54:00 EEST
Dupa cum spuneam, sterg comentariile care sunt total pe langa. "O seara frumoasa iti doresc!" intra la categoria asta.
cine
sorin
cand
vineri, 29 mai 2009 la 18:31:00 EEST
Lemon & Mint - musai sa incerc. Si biscuitii ma tenteaza. Gata, maine voi fi cineva, cineva care face cumparaturi.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 18:47:00 EEST
@sorinTabletele Heidi eu le-am luat din Auchan - probabil ca se gasesc sau vor aparea in curand si in restul magazinelor mari.
cine
Mihaela Chelaru
cand
vineri, 29 mai 2009 la 19:14:00 EEST
Ma, sunt in sesiune si ma feresc sa mananc ciocolata, numai asa de dragul stresului si tu-mi vii cu din astea? :) Of...

p.s. ti-am dat adineauri add pe mess.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 23:56:00 EEST
@Mihaela: eu sunt in prelicenta, dar azi mi-am permis sa-mi iau o zi libera de la tot; am zis ca merit :P ca de la inceputul lui Aprilie am tot tras tare :D insa, dupa atatia ani de facultate, am ajuns si eu la concluzia ca sesiunea nu e cea mai buna perioada pentru experimentat dulciuri :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)