on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: Leonidas chocos

Am incercat ieri pentru prima data ceva de ciocolata de la Leonidas: bomboane cu lichior si tablete de ciocolata. O adevarata placere. Momentul bine ales. Sprijinita de perete in hol, stateam si simteam cum se topeste ciocolata in gura. A fost o experienta delicioasa. Cu siguranta voi mai incerca si alte chestii de acolo.

P.S. De mentionat si servirea de nota 10. Vanzatoarele au fost dulci precum "bijuteriile" de ciocolata pe care le vand.

27 pareri

cine
menialy
cand
marți, 3 februarie 2009 la 16:26:00 EET
Mi-ai facut pofta de ciocolata acum! Tre sa ma duc sa imi iau si eu. Sper sa fie firma asta si in Cluj. Daca nu, va trebui sa ma multumesc cu ce gasesc la supermarket. :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 16:29:00 EET
Sunt doar doua magazine in Romania si ambele sunt in Bucuresti.
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 16:30:00 EET
P.S. De la supermarket recomand Ritter Sport, Lindt sau Schogetten
cine
menialy
cand
marți, 3 februarie 2009 la 18:35:00 EET
si Ferrero Rocher e buna.
Dar eu vreau ca cea din poza. Poate gasesc la standurile din mall-uri macar ceva asemanator. :D
cine
Adrian O.
cand
marți, 3 februarie 2009 la 19:24:00 EET
Arată excelent toate. Au cumva ceva ciocolată albă cu alune întregi? E cel mai bun sortiment, după părerea mea.
cine
leonid
cand
marți, 3 februarie 2009 la 19:33:00 EET
Mai cotrobăi şi eu prin Kaufland în căutare de bombonele şi alte briz briz-uri. Da' m-am cam săturat de ciocolată..
cine
1307
cand
marți, 3 februarie 2009 la 20:24:00 EET
Lindt e scumpa rau de tot :( iau un Ritter si un Schogetten din banii de un Lindt...
as incerca Lindt cu menta.

mie unu' imi e dor de Poiana cu portocale, una din cele mai bune ciocolate pe care le-am incercat vreodata. cele cu portocale care se fac acum au jeleu ori bucati de coaja confiata. Poiana avea sirop facut din coaja de portocale. era bestiala :-<
cine
krossfire
cand
marți, 3 februarie 2009 la 22:23:00 EET
Te-ai gandit la un job de degustatoare de ciocolata :) ?
cine
brontozaurel
cand
marți, 3 februarie 2009 la 23:44:00 EET
@menialy: asemanatoare cu asta? incearca sa cauti pe la benzinarii bomboane Anthon Berg (click AICI pt poza). In Bucuresti se gasesc la majoritatea benzinariilor Agip & Petrom.


@Adrian O.: uoff, eu de ce-am mai pus link-uri? :P La magazinul de pe Doamnei 27 (a doua straduta pe dreapta cum mergi de la Universitate la Unirii) se gasesc exact sortimentele de pe site. Adica au alba, dar nu au nimic cu alune intregi. Eu mi-am luat cele doua sortimente din poza (cu lapte si neagra cu aroma de portocale). Ciocolata alba nu imi place si nici cea cu alune.


@leonid: si eu ma satur uneori :) de orice...


@1307: daca Lindt, e scumpa, de asta ce sa mai zic? E 6 RON o tableta de 50g precum cele din poza. In total am dat 35 RON pentru nici 200g de ciocolata. Dar sunt tare bune!

La capitolul Lindt, o recomand pe cea de care ziceam AICI - e cu crema de ciocolata cu aroma de portocale si se gaseste acum in Carrefour. Cu menta n-am incercat, ca nu suport menta de nici o culoare.

De Poiana de care zici eu nu-mi aduc aminte, desi suna intr-adevar foarte bine - crema de portocale cu ciocolata... yum, yum! De anul trecut Poiana au insa un sortiment cu crema de lamaie care mie mi se pare foarte buna.

@Krossfire: :)) tare, dar ma tem ca sunt prea pretentioasa. Nu-mi plac deloc cele cu iaurt, condimente, menta, frisca, alune, arahide, fistic, cappuccino, tiramisu, ciocolata alba, ciocolata de lapte in care se simte prea puternic gustul de lapte, ciocolata prea neagra (pana-n 75% e ok, dar mai sus nu) & altele care nu-mi vin in minte acum, dar de care cu sigurata imi aduc aminte cand sunt fata in fata cu ciocolata :P
cine
sorin
cand
marți, 3 februarie 2009 la 23:58:00 EET
Inseamna ca io-s mai pretentios la mate ca,nu poci a manca decat cu zama de lamaie, si cateodata, caramel.
cine
menialy
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 00:18:00 EET
Anthon berg - numele nu imi spunea nimic, dar noroc cu poza. Am avut o singura data o "cutie" cu vreo 24, cred. Singurele bomboane la care chiar aveam senzatia ca e lichior, wiskey sau alte bauturi inauntru...
Ai gusturi bune :D
cine
Florin
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 00:42:00 EET
Ma gandeam la bomboane cu bere daca tot nu beau lichior si rom :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 01:17:00 EET
@sorin: :))

@menialy: thanks :D Anthon Berg liqueurs are really something ;)

@Florin: o, nu! nu bere! berea pute, bleah!
cine
Cool-Boy
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 08:36:00 EET
Imi plac bomboanele cu lichior in interior. Au un gust placut. Ultima oara cand am gustst o astfel de bomboana a fost prin facultate. Acum mi-ai dat "boala" de a cauta acum acest tip de bomboane.
cine
krossfire
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 09:47:00 EET
Suntem pe aceeasi lungime in ceea ce priveste ciocolata cu : iaurt, menta , cappuccino si tiramisu + in cazul meu, migdale.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 11:36:00 EET
@Cool-Boy: cele cu lichior sunt #1 pentru mine :D

@Krossfire: a, da si migdale intregi... crema imi place totusi
cine
Cool-Boy
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 12:49:00 EET
Si pentru mine la fel. Sunt cele mai bune ;)
cine
Andrei Monciu
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 12:59:00 EET
Daca vreau sa caut ceva ducliuri noi stiu unde sa vin mereu :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 12:59:00 EET
Amen to that :D
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 4 februarie 2009 la 13:01:00 EET
you're always welcome :)
cine
Florin
cand
joi, 5 februarie 2009 la 14:13:00 EET
Berea pute,nu pute ... e buna :)) O bei nu o mirosi si .. daca ar mai fi si intr-o bomboana ar fi super. Uite, spre exemplu Beks lemon are doar 2.5% alcool si, pe langa ca e slaba, parca ai bea limonada:)
cine
brontozaurel
cand
joi, 5 februarie 2009 la 14:20:00 EET
Nooo way! Nu suport berea de nici un fel. Nu am gustat vreodata, dar mi se face greata cand simt mirosu'. Un fost prieten a incercat sa ma puna sa beau bere si urmatoarele lui cuvinte au fost "nu pe ghetele mele...". Ca sa fac, eu il avertizasem ca mirosul ma face sa vars...

Imi face placere sa miros inainte sa beau/ sa mananc ceva - daca nu imi convine mirosul nu ma ating de chestia respectiva.
cine
Geo
cand
joi, 5 februarie 2009 la 18:32:00 EET
I beg to differ. Am incercat de mai multe ori sa ma apropii de gusturile ciocolatei de la Leonidas si nu m-am convis. Din pacate nu avem o alternativa mai buna si eu sunt nevoit sa ma indrept catre ciocolata cu lapte de la Lindt sau cea cu lapte si ciocolata de la Heidi Bar-ul din Mall Plaza.
cine
sorin
cand
joi, 5 februarie 2009 la 19:36:00 EET
Astazi, caldura, plimbat prin "sat", neuron in stare de motaiala, profitat de vreme frumoasa si motait in continuarare prin "sat".Stop, adus aminte de caramel cu Milka, sau o fi fost invers .. hmmm. Pasit in primul magazin, gasit Milka cu caramel, remarcat vanzatoare deosebit de amabila, apaludat ca foca. Remarcat PUFARIN. Cumparat doo pungi cu aducatorul de amintiri. Remarcat si biendispozat de pustiulica amuzat teribil de "nenea care papa pufarine in strada". Ajuns acasa, una bucata jumatate mai buna mirata foc "tati, ce ai, ca tu nu cumperi ciocolata". Explanatii "o domnita o zas tare fain de ciucalata". Multumiri din partea jumatatii mai bune pentru domnita. Am mancat si io ciucalata. Ii DULCE !!!!! :( Vreau ciocolata acra. Exista ?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 6 februarie 2009 la 01:39:00 EET
@Geo: different people, different tastes ;) Acum, na, depinde si de sortimente. Eu le-am ales pe astea pentru ca imi plac la nebunie combinatiile ciocolata-lichior si ciocolata-portocale. Daca incercam ceva cu iaurt cu siguranta nu mi-ar fi placut nici mie.

Lindt... ciocolata lor cu lapte in sine mi se pare dementiala. Eu am descoperit Lindt in 2003... and chocholate was never the same after that for me. De la Lindt sunt in stare sa incerc si chestii cu alune sau caramel, chit ca pentru mine astea intra in categoria "comestibile si atat". Insa nici de la Lindt n-as incerca ceva cu iaurt.

Heidi... eu mor de ciuda ca au renuntat exact la sortimentele care mi-au placut mie (cu creme Cointreau, Calvados). Acum mai au un sortiment care chiar sa-mi placa - cel cu crema Amaretto. Restul mi se par cel mult ok.


@sorin: nu stiu daca exista ciocolata acra - eu n-as incerca :)) prefer dulce si un pahar de apa rece ca gheata dupa ;)

P.S. Si aici a fost cald si frumos azi si am primit o inghetata de cioco &portocale :D
cine
Small Wonders
cand
vineri, 6 februarie 2009 la 14:34:00 EET
sa incerci si ciocolata cu martipan, tot de la Leonidas, e excelenta:)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 15:28:00 EET
Nu prea ma dau eu in vant dupa martipan. Uneori imi place, de cele mai multe ori nu. Mi-au placut bomboanele Cherry Dreams (cu visine in lichior si martipan), dar nu mi-a placut ciocolata Ritter Sport cu martipan.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)