on the verge of extinction... again

si totusi...

... mai scarba mi-e de altii.

Mai nou, unii ies la agatat pe colegi.ro.

msg
Hmmm... poate din cauza asta (a se vedea datele incercuite).
edu
Poate pentru ca am intrat la liceu la 3 ani dupa ce a terminat el. Si eu sunt proasta. Insa specimenele astea stau chiar mai rau.

Cred ca imi schimb poza de la profil. Si o pun pe asta de mai jos (gasita pe flickr).

profile pic suggestion

14 pareri

cine
junkb0x
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 01:17:00 EET
saracul cimpanzeu, a vrut sa te abordeze si nu stia cum.
ai fost rautacioasa!
cine
envi
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 06:22:00 EET
urat ba, urat! n-ai macar o zecime de maniera vis-a-vis de relatiile create online. rusine, ai rupt in trei visurile unui barbat poate senzational

in alta ordine de idei, LOL!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 06:53:00 EET
@Cristina: cum? modalitate inexistenta. pentru ca eu aveam impresia ca scopul colegi.ro e cu totul altul.

si da, am fost rautacioasa :D
cu poza asta si cu cat am ras uitandu-ma la ea am simtit ca ma razbun si eu putin pentru zecile de mesaje private si zecile de comentarii cretine (pe care bineinteles ca nu le-am aprobat... de rea ce sunt :P ) primite pe hi5 sau netlog.

@envi: vai... asa rusine imi e =)) m-am ascuns sub caciulita =))

P.S. tie parca iti placeau ochelaristele :D
cine
baghy
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 13:43:00 EET
Poate in liceu nu stia vrajeala si a invatat acum:))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 16:55:00 EET
omul a terminat in '96 liceul... eu eram inca in scoala generala pe vremea aia
cine
envi
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 22:12:00 EET
da draga, imi plac :) dar... totusi
cine
Bogdi
cand
joi, 22 ianuarie 2009 la 00:33:00 EET
Da' ce inocenta e ultima poza :))
cine
Sabotor
cand
joi, 22 ianuarie 2009 la 11:32:00 EET
Facultatea de arhitectura se face in 6 ani?
cine
krossfire
cand
joi, 22 ianuarie 2009 la 18:12:00 EET
Pana mea, cum sa pierzi asa ceva ? Unul care agata pe colegi.ro. Pai aia care agata pe blog sunt mici, trebuia sa fi iesit odata cu el si te ajutam noi la capturare si conservarea in formol.
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 ianuarie 2009 la 23:23:00 EET
@envi: stiu, e prea perfecta pentru oricine :P

@Bogdi: nu-i asa?

@krossfire: conservare in formol? :D suna bine :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 ianuarie 2009 la 23:32:00 EET
@sabotor78: se pare ca da, am cautat eu acum (Durata: Zi - 360 credite - 6 ani)
cine
DeMaio
cand
duminică, 25 ianuarie 2009 la 16:18:00 EET
Dacă şi acolo au ajuns la aşa ceva, ce naiba să mai spun? Cred că am cont, văzusem chiar un coleg prin zonă, dar am să mă abţin să iniţiez vreo minune, din câte se vede este cazul.
cine
medusza
cand
duminică, 25 ianuarie 2009 la 16:25:00 EET
Inventivi mai sunt unii in materie de agaztament.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 25 ianuarie 2009 la 18:44:00 EET
@DeMaio: da, si eu imi imaginam ca ar fi totusi altul scopul colegi.ro

@medusza: unii mai mult, altii mai putin

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)