on the verge of extinction... again

si cumva...

Cartoon Network cu desene de dimineata pana seara (noaptea erau filme). Desene animate in engleza. Deja gandeam mai mult in engleza. Cartoon Network a adus procentul gandurilor mele in engleza la peste 99%. Regret insa cum au evoluat lucrurile de-a lungul anilor. Trecerea timpului a insemnat ca desenele care mie mi-au placut enorm au fost inlocuite de altele, urat desenate si, mai nou, traduse... ceea ce mie mi se pare groaznic - nu mai sunt vocile pe care le-am indragit eu! In plus, traducerile sunt jalnice.

Mid '90s. Pe vremea aceea se dadeau in special desene clasice Hanna-Barbera. Scooby a devenit instant marea mea slabiciune. Am intarziat la o lucrare de mate ca sa vad pentru prima data "Mine Your Own Business" pana la capat. Asta chiar era ceva iesit din comun, la cat de mult mi-a placut mie mereu matematica. Desenele au insemnat si inca inseamna enorm pentru mine. Si le sunt foarte recunoscatoare oamenilor care le-au creat.

Y!M+revelation

P.S. Am sute de DVD-uri cu desene + inca vreo 400 GB de desene pe hard. If you want something in particular, just ask for it in a comment... I might have it!

13 pareri

cine
envi
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 05:57:00 EET
imi e dor de sigla in patratele albnegru de la cartoon network... mi-e dor de engleza de pe cartoon network...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 20:32:00 EET
si mie... si asta de multa vreme
insa ma bucur ca in ultimii 3 ani am gasit pe net multe din desenele care mi-au placut la nebunie cand eram mica :D
cine
Florin
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 21:48:00 EET
Te rog, te rog, cu mii de scuze, explica-mi ce e cu slabiciunea pentru Scooby ? Prichindelul meu e inebunit dupa Scooby, eu sunt topit dupa desene animate (mai ales Tom&Jerry;Pauli...) dar nu putem sa ne uitam la Scooby ptr. ca nu-l suport (desi am crescut zeci de caini si-mi plac de mor...bine bine ... nu in felul in care le plac chinezilor), asa ca sfarsim inevitabil in separare cand vine vorba de vizionat anumite desene.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 21:52:00 EET
nu in felul in care le plac chinezilor? =)) asta a fost tare de tot :D

nu stiu... pur si simplu imi place la nebunie :)
cine
krossfire
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 21:54:00 EET
Nu e de uitat nici ultima parte a desenelor, seriile Cow & Chicken & Dexter's sub bagheta genialului Gendy Tartakovski ;)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 22:04:00 EET
mie nu imi plac. nu ma impac eu cu felul in care sunt desenate. si ultima serie de Scooby m-a dezamagit din punctul asta de vedere - au redesenat personajele si le-au facut in colturi :(
cine
cipoc
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 23:46:00 EET
nu pot sa cred c`ai mai multe ca mine..
eu vu vreo 100gb ma credeam bastan:D
cine
brontozaurel
cand
duminică, 18 ianuarie 2009 la 23:49:00 EET
hehe, eu is mica ;) ... stiu si oameni care au cativa TB buni :)
cine
baghy
cand
marți, 20 ianuarie 2009 la 02:17:00 EET
Si eu am invatat engleza pe cartoon network
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 ianuarie 2009 la 06:00:00 EET
Cred asta e valabil pentru multi din cei de varsta noastra.
cine
Thomas Moon
cand
marți, 20 ianuarie 2009 la 09:38:00 EET
Multumesc pentru link-uri. In sfarsit am toate episoadele posibile cu Top Cat. Love it :D

Thomas
cine
Cool-Boy
cand
marți, 20 ianuarie 2009 la 10:28:00 EET
Tuturor ne plac desenele animate. Nu avem cum sa nu le iubim deoarece fac parte din viata noastra...
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 06:13:00 EET
@Thomas: cu mare placere :)

@Cool-Boy: eu sunt de acord cu tine :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)