on the verge of extinction... again

random stupid stuff

[blabla-uri fara cap si coada]

Mi-e rau. In ultimul hal. De vreo cateva zile. Sper sa-mi revin pana la anu'. Da, asta se cheama optimism la mine.

Luni m-a chinuit sa ies la cumparaturi. Nu din alea normale de Craciun la care se inghesuia toata lumea... din alea care se incadreaza la capitolul imbracaminte. Si pe seara aveam in plus o geaca rosie cu dungi negre, 3 camasi, o pereche de pijamale si... o rochita. Rochita pe care acum cred ca o s-o fac bucatele, ca o s-o ard sau mai stiu eu ce, numai sa scap de ea. Sincer, am luat-o doar pentru ca arata dragut materialul si era la un sfert din pretul original. Nu prea ma pasioneaza pe mine rochitele. Dar acum toti cei care au vazut achizitiile parca sunt orbi la tot in afara de rochita aia. Rochita in sus, rochita in jos. "Vai, ce draguta e!", "Imi place rochita!", "Iti sta foarte bine!", "Mai arati si tu a fetita!"... iar mie imi vine sa-mi smulg parul din cap. Poate ca mie imi plac mai mult camasile. Poate ca imi sunt mult mai utile camasile. Poate ca voi purta de zeci de ori mai des camasile. Si daca zic asta, primesc un "nu, mie rochita..." O, la dracu'! Poate ca nu-mi pasa ce "iti... tie". Eu o sa le port. Mai putin rochita, ca deja mi-am facut prea multi draci. Mai bine imi luam o cutie de bomboane de banii aia. Oricat de draguta mi s-ar fi parut mie initial pe umeras, pe mine oricum mi se pare ca sta ca dracu'. Mai bine nu-mi mai luam nimic. Si asa am munti de haine si incaltari si nu mai am unde sa le tin. Acum vreau sa desfiintez masa din bucatarie - oricum eu mananc in picioare sau pe jos in fata calculatorului cand sunt acasa. In locul ei vreau sa aduc frigiderul din hol, iar in locul frigiderului si in spatiul dintre frigider si cuier vreau sa extind derbaraua. Sa o fac de 3 ori cat e acum, ca nu mai am loc pentru haine si incaltari.

Sunt o vaca. De cand tot imi promit ca ii trimit e-mail profei de mate din generala? "O, la dracu'!" Da, sunt o vaca. Q.E.D.

Mi s-a racit ceaiul si nu mai am chef sa-l beau asa. Of...

Cred ca o sa ies sa-mi iau biscuiti. Bahlsen in ciocolata. Oare s-o fi terminat nebunia? N-am chef sa "aterizez" in aglomeratie si sa pierd timpul aiurea.

6 pareri

cine
Robintel
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 14:39:00 EET
:))Puteai să pui o poză cu rochiţa aia...
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 16:02:00 EET
nuuu, nu cu rochita!!! nu mai vreau sa mai aud de rochita :((
cine
envi
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 17:58:00 EET
ce se intampla cu toata lumea?! si eu sunt intr-o stare inimaginabila. dorm de la 7 seara pana la trei noaptea, nu mai suport sa mananc decat banane si paine cu unt, pentru prima oara am mancat porcariile din alea, Kubetti si nu mai simt gustul la Coca Cola...

oh boy, oh boy...
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 decembrie 2008 la 13:02:00 EET
Ah, m-a chinuit sa caut pe Google Kubetti... acum imi dau seama ca am mai vazut prin oras chestii de genul asta... ewww!!

Las' ca ne revenim ;)
cine
Sabotor
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 13:41:00 EET
Decat s-o faci bucati, mai bine o faci cadou.... uneia care a laudat-o ;) Desi, din moment ce ai luat-o datorita unui impuls de moment, eu zic sa-i acorzi o sansa, poate fara sa realizezi iti place si tie, dar pentru ca tuturor le-a placut rochita, tu ai ajuns s-o urasti....
cine
brontozaurel
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 17:19:00 EET
mda, stiu si eu bine ca ai dreptate :)

de dat nu pot sa o dau asa. doar doua din persoanele care au laudat-o sunt de sex feminin. una e mult, mult mai dotata la bust decat mine si sigur nu incape in ea in partea de sus, iar cealalta e prea mica de inaltime.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)