on the verge of extinction... again

back from Brasov

Si constat ca dureaza un car de ani pana se incarca orice pagina. Of...

Prin urmare si cheful de a scrie ceva s-a diminuat semnificativ. Asa ca momentan voi pune doar pozele facute sambata (intr-un moment prelungit de nebunie) in Poiana Brasov.

treesinsomniac dinoinsomniac dino insomniac dino trees & the lakeinsomniac dino the little dino far away yep, that's how I got on the other side trees treesthe dinos the little tree the little dino & the little tree fur hats trees

Albumul complet, aici.

P.S. La Sura Dacilor e deschis de la ora 11.

15 pareri

cine
Henrich
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 12:14:00 EET
Doamne ce frumoasa esti!!!
cine
Cineva
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 12:18:00 EET
Henrich, mai minte omul, dar nici chiar asa.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 12:42:00 EET
... iar eu ma sperii :))
cine
krossfire
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 19:11:00 EET
Have a merry metal Christmas and stay prety :P
cine
Stefan
cand
vineri, 26 decembrie 2008 la 22:48:00 EET
Nu am mai fost pe acolo de un car de ani ;-)

Sarbatori Fericite!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 decembrie 2008 la 13:19:00 EET
@Krossfire: Thanks! Metal Christmas carols all the way! :D

@Stefan: Nici eu nu mai fusesem de multa vreme nici in Poiana si nici prin centrul vechi, ca in vara cam tot statul meu in Brasov s-a rezumat la carat chestii. E drept ca a fost pentru ca asa am vrut eu, ca sa ma dau mare si tare ca sunt tanara si puternica :)) Sarbatori fericite si La Multi Ani! ca esti sfant azi :D
cine
Henrich
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 08:14:00 EET
@Cineva, daca gusturile noastre difera, asta nu este un argument solid ca sa ma faci mincinos.
cine
Sabotor
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 13:21:00 EET
@Henrich imi permit eu sa rectific ceea ce a scris cineva: "mai vrajeste omul, dar nici chiar asa". ;)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 17:13:00 EET
sa incep sa regret ca am pus si pozele cu mine?
cine
Sabotor
cand
duminică, 28 decembrie 2008 la 18:43:00 EET
Vezi, io d-aia nu pun poze cu mine ;)
cine
brontozaurel
cand
luni, 29 decembrie 2008 la 13:09:00 EET
din moment ce deja mi-au gasit blogul oameni care ma cunosc... there was no point in hiding...
cine
Sabotor
cand
marți, 30 decembrie 2008 la 00:02:00 EET
Eh, eu m-am "ascuns"... Momentan. o singura persoana poate face legatura intre mine si blog. Si a promis ca pastreaza secretul :D
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 decembrie 2008 la 01:06:00 EET
si eu credeam ca m-am ascuns... bine
dar nenea Google n-a fost de aceeasi parere
cine
scorojit
cand
sâmbătă, 3 ianuarie 2009 la 01:27:00 EET
Si tu care ziceai ca arati a adolescenta de 15 ani.:) Tu doar pari copila uneori in post-uri.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 3 ianuarie 2009 la 03:57:00 EET
pai asa mi se zice destul de des :) ca n-as avea cap de 24 nici pe dinauntru, nici pe dinafara

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)