on the verge of extinction... again

In gara...

  • ... rugina este la putere! De ceva vreme se tot repara chestii prin gara. Poate rezolva si problema asta, pentru ca nu e placut sa constati ca asa ceva ne acopera peroanele in Gara de Nord:
  • rugina
  • ... pute de la 'Medonatz' (dupa cum se exprima un copchil care o tot batea la cap pe maica-sa sa-i ia ceva de acolo) si altele asemenea, iar eu am o problema destul de mare cu mirosurile de genul asta (ca si cu mirosurile de creme epilatoare, pizza, bere, al unui anumit detergent de masina folosit de tati), pentru ca, daca sunt mai intense intr-un moment nefericit cand oricum nu ma simt eu prea bine, mi se cam intoarce inapoi ce am mancat inainte. Put si multi dintre oamanii care trec pe acolo... a transpiratie, a branza...
  • ... ma plictisesc de moarte daca se intampla (asa cum s-a intamplat sambata asta) sa ajung prea devreme. Dialogurile tigancilor care vand diverse chestii pe peron raman singura distractie... si uneori nu-s prea distractive. Una din cele de sambata avea vreo 30 si ceva de ani si era plina de "daca": daca ar reusi sa se lase de fumat, daca ar reusi sa se angajeze cu carte de munca, daca ar putea sa nu mai stea atat in gara si mai mult acasa cu fetita sa o supravegheze cat isi face temele. Interesant... ca pachetul de Benson & Hedges a disparut repede inapoi in buzunar, ca era imbracata cat se poate de neinteresant (blugi albastri nu prea stramti si tricou rosu) desi arata chiar bine si ca in momentul in care a cumparat de la alta tiganca niste elastice de par pentru fetita s-a amuzat pe seama variantelor disponibile (roz si verde crud) si pe seama sugestiei ca le-ar putea folosi si ea: "sclipicioase, de copil".

2 pareri

cine
DeMaio
cand
duminică, 3 august 2008 la 12:37:00 EEST
Am trecut prin gară săptămânile trecute, de două ori, şi m-am convins că nu este locul în care să vreau să stau. Iar Mc-ul ăla te înnebuneşte, chiar dacă ai fi mâncat. De fapt, cred că peste tot se întâmplă asta, am observat că de la fast-food-urile lor se revarsă o miasmă anume.
Deloc fericită.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 3 august 2008 la 13:59:00 EEST
Da, nu e in nici un caz un loc placut. Cele 10-15 minute cat am asteptat pana m-a venit trenul mi s-au parut foarte lungi...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)