Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

the frustration files: dizzy, scared, what else is new?

De-abia astept ziua de luni. Pentru alea cateva minute pe care le voi petrece fara bandaj si pentru ca imi doresc sa aud ca totul e sau macar va fi in regula... din gura cuiva avizat. Nu pot sa nu ma gandesc acum ca poate m-am miscat prea mult, ca poate asta n-a fost bine, desi stiu ca n-as fi putut sa stau toata ziua in pat cu ochii in tavan.

4 pareri la the frustration files: dizzy, scared, what else is new?

  • cine: Andrei Monciu delete comment icon
    cand:
    si uite ca a mai trecut 1 saptamana :D. You will see, vei fi bine in no time
  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    Desi am citit posturile mai vechi nu cred ca am inteles complet ce s-a intamplat (sper ca doar o fractura de membru superior). Insanatosire grabnica.
  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    ^Am folosit anterior cuvantul ''sper'' pentru ca din descriere imi dai impresia ca ar fi ceva mai grav.
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    @Andrei: da, intr-adevar, azi am implinit o saptamana de cand nu mai dorm cu gandacii din spital :D dar cand ma gandesc apoi ca mai am inca aproape 3 saptamani de stat cu bandajele astea, imi vine sa urlu

    @Krossfire: da, asta e problema principala, imi dau si eu seama ca n-am fost prea explicita. Multumesc frumos!

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii