on the verge of extinction... again

bittersweet

O noua zi, o noua saptamana, o noua tunsoare, un nou bandaj, un nou gel de dus cu aroma de portocale... un nou oftat, o noua privire, un nou zambet... o noua speranta... doar a mea. E o zi frumoasa si eu ascult Insomnium.

5 pareri

cine
DeMaio
cand
luni, 18 august 2008 la 13:35:00 EEST
Şi sună chiar bine. Ia să mă mai ocup şi de alte muzici decât cele obişnuite :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 18 august 2008 la 13:48:00 EEST
glad you like them :D
cine
dugy
cand
luni, 18 august 2008 la 22:34:00 EEST
Insomnium suna foarte bine, nu am mai auzit de ei, mersi ca mi+ai recomandat.
Cat despre restu... o noua zi, e in fiecare zi. O noua saptamana, e in fiecare saptamana. O noua tunsoare, odata pe luna. Un nou bandaj, din fericire nici odata. Un nou gel de dus, defiecare data cand se termina cel dinainte, nu le retin numele si cumpar ce prind. Cu aroma de portocale nu am incercat nici odatata. Un nou oftat, la fiecare minut. O noua privire, nici odata, mereu aceasi privire (frumoasa zic eu ;)) ). Un nou zambet, nu, mereu acelasi. O noua speranta... doar a mea. Fiecare avem sperantele noastre si sunt doar a le noastre :)
cine
Andrei Monciu
cand
marți, 19 august 2008 la 09:19:00 EEST
hm portocale suna bine, is curios de tunsoare sincer :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 19 august 2008 la 12:10:00 EEST
@dugy: cu placere :) ma bucur ca am putut recomanda ceva care sa placa :)

imi este clar cum e cu frecvanta zilelor si saptamanilor ;)) dar uneori parca nu le apreciez suficient... si ele tot trec. de tuns, nu m-am tuns niciodata asa des - o data pe luna?!? wow!

apreciez bandajul nou pentru ca nu-l mai suportam pe cel vechi. cu gelurile de dus cu arome "delicioase" am eu o mica obsesie, dar despre asta voi povesti eu altadata :)

restul... e posibil sa fie doar fum...

@andrei: ma crezi ca scrie maaare de tot pe el "NU ESTE COMESTBIL!" =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)