Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

Febra

Pentru ca parca am cautat-o cu lumanarea... Pentru ca imi place sa fie cald in masina, sa simt cum imi ard obrajii (una din extrem de putinele situatii cand nu imi e frig, pentru ca mie imi e frig aproape tot timpul)... si apoi sa las geamurile si sa simt cum ma izbeste aerul. Imi place senzatia. Imi creaza o stare de "am dreptul, merit sa mi se implineasca visele". Cateodata imi e teama sa gandesc in termeni de "eu mi-as dori sa..." si prefer sa o fac in termeni de "ar fi interesant daca...". In felul asta ma scot pe mine din ecuatie, e ca si cum imi imaginez ca tot ceea ce mi-as dori sa mi se intample mie i se intampla altcuiva. Pentru ca eu nu consider in momentul acela ca as merita.

Daca n-ar fi existat consecinte a doua zi (sambata). Simteam ca parca imi ia foc tot capul, iar apoi simteam ca inghet si-mi trebuia o patura peste mine. Insa imediat ce reuseam sa ma incalzesc, ma apuca somul. Asa ca am dormit mare parte a zilei de sambata... Se pare insa ca s-a cam terminat, dupa nici 24 de ore. E bine.

3 pareri la Febra

  • cine: Henrich delete comment icon
    cand:
    Febra pe timp de vara nu imi amintesc sa fi avut, dar cred ca e o senzatia mai neplacuta decat febra in timpul iernii ...
  • cine: krossfire delete comment icon
    cand:
    Bine ca nu era sa te calce tramvaiul, ceea ce era sa se intample cand m-am jucat ultima data la climatizare alternativ :D
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    @Henrich: pe timp de vara sau iarna, genul asta de febra e neplacut pentru ca nu mai am chef de nimic si asa cam ajung sa imi pierd ziua

    @Krossfire: ouch! era sa o patesc mai demult si eu cu tramvaiul si asa m-am speriat atunci... brrr!

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii