on the verge of extinction... again

Febra

Pentru ca parca am cautat-o cu lumanarea... Pentru ca imi place sa fie cald in masina, sa simt cum imi ard obrajii (una din extrem de putinele situatii cand nu imi e frig, pentru ca mie imi e frig aproape tot timpul)... si apoi sa las geamurile si sa simt cum ma izbeste aerul. Imi place senzatia. Imi creaza o stare de "am dreptul, merit sa mi se implineasca visele". Cateodata imi e teama sa gandesc in termeni de "eu mi-as dori sa..." si prefer sa o fac in termeni de "ar fi interesant daca...". In felul asta ma scot pe mine din ecuatie, e ca si cum imi imaginez ca tot ceea ce mi-as dori sa mi se intample mie i se intampla altcuiva. Pentru ca eu nu consider in momentul acela ca as merita.

Daca n-ar fi existat consecinte a doua zi (sambata). Simteam ca parca imi ia foc tot capul, iar apoi simteam ca inghet si-mi trebuia o patura peste mine. Insa imediat ce reuseam sa ma incalzesc, ma apuca somul. Asa ca am dormit mare parte a zilei de sambata... Se pare insa ca s-a cam terminat, dupa nici 24 de ore. E bine.

3 pareri

cine
Henrich
cand
luni, 21 iulie 2008 la 21:11:00 EEST
Febra pe timp de vara nu imi amintesc sa fi avut, dar cred ca e o senzatia mai neplacuta decat febra in timpul iernii ...
cine
krossfire
cand
luni, 21 iulie 2008 la 21:33:00 EEST
Bine ca nu era sa te calce tramvaiul, ceea ce era sa se intample cand m-am jucat ultima data la climatizare alternativ :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 21 iulie 2008 la 22:00:00 EEST
@Henrich: pe timp de vara sau iarna, genul asta de febra e neplacut pentru ca nu mai am chef de nimic si asa cam ajung sa imi pierd ziua

@Krossfire: ouch! era sa o patesc mai demult si eu cu tramvaiul si asa m-am speriat atunci... brrr!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)