on the verge of extinction... again

specialitatea... noptii

Sper ca nu va fi iar sangele meu si in noaptea asta. Ziua de marti nu a inceput deloc bine. M-am trezit plina de ciupituri de tantar. Sper ca in noaptea asta sa-i tina departe pastilele si spray-ul Raid.

Pentru tantari: Nu stiu de ce vi se pare ca sangele meu este delicios. Va asigur ca va inselati. Are un gust oribil. Stiu sigur asta pentru ca am obiceiul sa-mi ling ranile (na, acum pot fi acuzata si de auto-vampirism,
auto-canibalism sau cum vreti sa-i ziceti). Si sa nu uit... Pe unde va ascundeti? Promit ca nu voi incerca sa va sleiesc pe pereti, pentru ca oricum nu am chef sa ii curat dupa aia (he he, spray-ul Raid e o alternativa mult mai curata).

NU mai vreau sa fac parte din meniu si in noaptea asta!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)