Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

specialitatea... noptii

Sper ca nu va fi iar sangele meu si in noaptea asta. Ziua de marti nu a inceput deloc bine. M-am trezit plina de ciupituri de tantar. Sper ca in noaptea asta sa-i tina departe pastilele si spray-ul Raid.

Pentru tantari: Nu stiu de ce vi se pare ca sangele meu este delicios. Va asigur ca va inselati. Are un gust oribil. Stiu sigur asta pentru ca am obiceiul sa-mi ling ranile (na, acum pot fi acuzata si de auto-vampirism,
auto-canibalism sau cum vreti sa-i ziceti). Si sa nu uit... Pe unde va ascundeti? Promit ca nu voi incerca sa va sleiesc pe pereti, pentru ca oricum nu am chef sa ii curat dupa aia (he he, spray-ul Raid e o alternativa mult mai curata).

NU mai vreau sa fac parte din meniu si in noaptea asta!

nici o parere la specialitatea... noptii

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii