on the verge of extinction... again

am dat de Rex

De cand il cautam!

Primul sezon + alte cateva episoade, toate dublate in italiana, aici.

2 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
joi, 26 iunie 2008 la 16:06:00 EEST
mama ce-mi placea serialul ala cand eram mic, datorita lui mi-am numit majoritatea cainilor REX sau REXI, si cred ca am avut si ceva caini asemanatori cu el, ah cred ca de pe Rai Uno am invatat si italiana ca sa inteleg ce tot zic aia acolo :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 iunie 2008 la 14:46:00 EEST
eu n-as fi in stare sa am grija si de un caine... e mai mult decat alergat prin parc, joaca si mangaiat blanita aia frumoasa, dar imi plac la nebunie ciobanestii germani si imi plac, in general, cainii mari cu multa blana :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)