on the verge of extinction... again

si vreau...

... sa fiu plina de ura, sa fiu furioasa... vreau sa lupt impotriva cuiva, impotriva a ceva, pentru ca nu ma mai suport. Ma dispera ca am ajuns sa fiu asa senina, sa zic mereu "asta e", "ghinion" in timp ce imi infig pe ascuns unghiile in mana cealalta si iau decizia sa distrug ceva ca sa pot calma furtuna din mintea mea de indata ce sunt intr-un loc sigur unde nu ma vede nimeni. Din pacate acel "ceva" sunt intotdeauna eu.
Orice merge rau... e vina mea. Merit sa ma pedepsesc pentru asta. Si imi este din ce in ce mai scarba de mine. Si toata pasiunea asta negativa... as vrea sa distrug pe altcineva cu ea... doar ca sa nu ma mai distrug pe mine.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)