on the verge of extinction... again

o 'moda' pe care o consider dezgustatoare

... bronzatul.

Detest pielea bronzata. Arata la fel ca si pielea nespalata. Si vine iar perioada aceea a anului in care o sa-mi sara iar toata lumea in cap cu intrebari tampite de genul "tu de ce nu te-ai bronzat?", "dar tu cum de esti asa alba?" sau "uite ce m-am bronzat, iti place?" (si bineinteles ca persoanele respective se simt jignite de fiecare data cand le spun ca nu imi place si ca mi se pare absolut scarbos). Nu imi pasa ca probabil sunt o minoritate. Nu sunt obligata sa imi placa ce le place altora.

Si faptul ca imi place sa am pielea la fel de alba ca Morticia Addams nu are chiar asa multa legatura cu faptul ca imi place sa citesc Edgar Allan Poe cum isi imagineaza unii.

6 pareri

cine
Bibi
cand
miercuri, 21 mai 2008 la 08:22:00 EEST
esti prima persoana peste care dau care imi impartaseste convingerea. cand eram prin liceu , doar seara paseam prin oras (vara), dar acum , ca "viitor geolog" sunt nevoita sa suport mai mult soare. problema mea nu e ca mi se pare pielea bronzata ca fiind naspala ci pur si simplu adice o esenta rroman (tica) in atmosfera , ceea ce detest.dar acum ca ai zis ca citesti si tu Poe .... poate e ceva cu substrat ...
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 mai 2008 la 12:50:00 EEST
Nu credeam sa mai existe cineva care sa gandeasca la fel ca mine :))

Pentru zilele de vara cu mult soare, eu de obicei apelez la o bluza alba, subtire cu maneci lungi.
cine
saddie
cand
miercuri, 27 august 2008 la 18:48:00 EEST
nici mie nu imi place bronzul!chiar nu pot intelege de ce (virgula) cineva ar dori sa arate ca scos dintr-un cuptor.
yuks!
si ca un "plus",risti sa faci cancer,sau cel putin sa iti agravezi problemele pielii,indiferent daca acestea sunt riduri,cosuri,etc.

A!si ma bucur ca am mai gasit pe cineva care este de acord cu mine in privinta asta :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 august 2008 la 13:09:00 EEST
si eu ma bucur sa descopar ca nu sunt singura ;))
cine
Poli
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 15:12:00 EEST
sa stii ca in trecut(probabil k stii) pielea alba era considerata un semn de distinctie,deoarece doar femeile nobililor isi permiteau sa nu se bronzeze,tarancile fiind obligate sa munceasca pe camp si astfel sa se arda(totusi si ele incercau sa se protejeze de soare prin diferite metode).in treacat spus,mie imi e indiferent la o persoana dak e bronzata sau nu dar mie imi place sa fiu bronzat(nu in exces) si nu ma simt tigan
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 15:20:00 EEST
E o alegere personala, fiecare e liber sa procedeze cum vrea legat de propria piele. Nu ma apuc sa dau sfaturi altora - "nu va mai bronzati!"
Insa nu ascund faptul ca mie nu imi place.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)