Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

:(

Def Leppard - Armageddon It

Ploua. Si mie imi pare rau ca nu i-am urlat babei de la... ? (nu stiu la ce etaj sta exact, in orice caz mai sus decat mine) sa-si spele naibii javra ca sa nu mai puta in halul ala liftul dupa ce il foloseste. Si ca n-ar strica sa se spele si ea mai des.

Apocalyptica - Fade to Black

2 pareri la :(

  • cine: Poli delete comment icon
    cand:
    nu ar trebui sa iti para rau....
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Eh, in momentul asta imi pare bine ca am dat click pe link sa vad daca mai exista videoclipul si cu ocazia asta l-am vazut din nou (videoclipul). Si pe Steve in videoclip.

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii