on the verge of extinction... again

zburatoare

Hmmm, prost ales titlu, dar asta e...

Pe baza experientelor proprii extrem de limitate, cam cum au fost zborurile mele cu diverse companii aeriene din diverse tari.

Nemti. Scaune spartane. Bine ca Germania nu-i departe. Desert fain de fiecare data totusi.

Englezi. Scaune mai comode. Mancare de dat la maidanezi, pentru ca-i iubesc foarte tare.

Arabi. Maaami, ce caut eu aici? Vreau inapoi in tomberon, nu-s facuta pentru luxul asta. Cea mai buna apa bauta vreodata! Pachetele sigilate cu pernuta, patura, casti, crema de maini, periuta si pasta de dinti, sosete pufoase si servetele parfumate pentru fiecare loc de la economy. Prize. Prea multe butoane pentru o idioata ca mine, am avut nevoie de ajutor. A, si stewardesele arata beton, nu-s sterse ca europencele. Motiv de salivat intens sau de turbat de invidie, dupa caz. Plus ca par a vorbi si ceva mai multe limbi.

Romani. Scaunele fac scarta-scarta. Bam, de unde a picat bratul asta de scaun? Bam! Da' masa asta de unde a mai picat? Voi sunteti siguri ca avionul asta nu se dezintegreaza inainte sa aterizeze? Si cam la fel ca avionul arata si parul stewardeselor.

Si da, am vrut sa fiu amuzanta, dar nu, nu glumesc la faza cu "bam, de unde a picat?", chiar am trait experienta. Senzatii tari, romanesti!

4 pareri

cine
Anonim
cand
sâmbătă, 19 aprilie 2014 la 13:03:00 EEST
Haha, cat de tare e articolul asta! =))
cine
morbo
cand
duminică, 20 aprilie 2014 la 16:00:00 EEST
nu stiu din astea. am incercat doar low-costuri.
cine
krossfire
cand
joi, 1 mai 2014 la 10:15:00 EEST
Incearca sa recenzezi si stewardesele. Pana acum, la KLM mi-au placut cel mai mult (nici vecinii de la AirFrance nu sunt rai, mai ales ca sunt parte din aceeasi companie).
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 mai 2014 la 12:34:00 EEST
Nu stiu daca o sa fie AirFrance pentru Paris in noiembrie, dar cu KLM zbor prima data la inceput de iunie. Pana atunci mai zbor cu LOT.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)