on the verge of extinction... again

toamna asta

Miercurea trecuta. Incercam sa ma hotarasc sa plec naibii de acasa pana in Cora. Nimic interesant, voiam doar niste pulpe de pui. Doar ca era inca lumina si eu nu prea ies pe lumina, in special vara. Pentru ca detest pielea bronzata, asa ca ar fi groaznic pentru mine daca as redeveni ratonul care eram anul trecut dupa alea trei zile de OST Fest.

Asa ca pierdeam vremea incercand sa ma hotarasc. Pierdut vremea insemnand inclusiv verificat twitter obsesiv. Si asa mi-au picat ochii pe tweet-ul asta. Si apoi pe asta. Asa imi venea sa raspund ca l-a scarpinat pe dracu' intre coarne.

Mi-am zis ca totusi... mai intai ar trebui sa tac si sa fac. Bineinteles ca n-am facut-o pentru un sticker si un tricou. Dar nu ma asteptam la altceva in afara de putina "publicitate". Insa...

una bucata dino in parc

Am primit o invitatie. Am cerut ceva lamuriri si am spus da. Am trimis o descriere si o poza (mersi frumos!). Si... e oficial.

CSSconf.eu, Berlin, 13 septembrie.

Full Frontal, Brighton, 8 noiembrie.

Is this the real life? Is this just fantasy? Cred ca am nevoie de palme. Si sa ma apuc saptamana asta de facut prezentarea pentru Berlin. Mai sunt trei saptamani si jumatate...

2 pareri

cine
Lucian Ancu
cand
luni, 19 august 2013 la 16:03:00 EEST
ASa cum am spus inainte ... felicitari si enjoy!

E super tare ceea ce faci si incepe sa fie recunoscut ca atare :)
cine
Costea
cand
miercuri, 21 august 2013 la 00:24:00 EEST
Bravo!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)