on the verge of extinction... again

chestiunea avast!

Se intampla din cauza temei de blog. Chiar mi-am instalat avast! si am tot schimbat teme ca sa verific asta.

De ce? Nu stiu... sigur.

Tema este facuta de mine. Consta dintr-un singur fisier .xml (ce trebuie sa contina fisierul este explicat aici si aici). JavaScript-ul scris de mine este minimal si singurul JavaScript extern inclus este google-code-prettify.

Primul JavaScript scris de mine (pe care l-am scos acum) era pentru ca blogul sa nu poata fi accesat venind de pe anumite site-uri (because I was fed up with seeing them among traffic sources in the stats). L-am scos pentru ca m-am gandit ca daca eu am o problema cu site-urile respective, poate avast! are o problema ca le vede in blacklist-ul meu. N-a mai chitait de atunci, dar nici inainte nu chitaia mereu.

Celelalte doua sunt ca sa corecteze chestiunea afisarii datei postarilor si comentariilor si au ramas. Problema pe care o am este ca Blogger nu stocheaza data decat pentru ultima postare dintr-o anumita zi. Pe de o parte, asta e o chestiune desteapta, pe de alta, eu nu pot afisa data pentru toate postarile dintr-o zi daca vreau asta. Nu fara JavaScript. In cazul comentariilor, Blogger nu imi pune la dispozitie un format pentru data care sa imi convina. Asa ca fabric eu unul. Folosind JavaScript.

In orice caz, tema asta va muri in beta. Pentru ca in continuare am o problema cu previewerul de mobil al Blogger si deja am idei pentru o alta...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)