on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: no surprise

Povestea e ceva de genul asta: am vazut ca a aparut o noua editie limitata Milka si na, curiozitatea. Trebuia sa le incerc. Cea cu menta (Frida) nu m-a interesat pentru ca nu-mi place menta. Ideea de ciocolata cu bilute efervescente (Resi) iar nu ma incanta, nu eram hotarata daca sa o iau sau nu, dar cea cu biscuiti de cacao (Lisl) suna interesant.

Cam tot in perioada aia ma scarpina pe creieras sa mai incerc si eu ceva ciocolata aerata, ca prea ma impiedicasem des pe net de Nestle Aero. Ciocolata aerata am mai incercat in urma cu mult timp, nu m-a incantat cum se simte in gura si nu m-am mai atins de asa ceva. Si totusi... incepuse sa ma scarpine pe creieras sa incerc iar. Nestle Aero nu avem, in schimb avem niste sortimente de Milka si Poiana aerate.

Asa ca a urmat o deplasare fulger cu ai mei, deplasare din care m-am intors plina de ciocolate (fulger pentru ca era 2 august, cald si s-ar fi topit daca ne plimbam mult cu ele).

Cum au fost? In primul rand, nu stiu de ce mi-a trebuit sa o incerc pe aia cu bilute efervescente, sunt al dracului de enervante. Creierul meu semnala "Shoot me!!!" N-am reusit sa trec de jumatate de patratica. Cea cu biscuiti de cacao merge, biscuitii chiar imi plac, imi place ca e cremoasa, insa, ca de obicei, nu ma incanta gustul ciocolatei simple Milka si gustul cremei de lapte. Na, mi-a trebuit sa incerc, a doua oara nu-mi mai trebuie. Cred ca singurele ciocolate Milka de care m-as atinge din nou sunt Chocolate Dessert si Extra Cacao (link, screenshot). Poate si Milk Toffee Pleasure (link, screenshot).

Milka editie limitata: Lisl & ResiMilka editie limitata: Lisl & ResiMilka editie limitata: Lisl

Cele aerate... nici o surpriza nici aici, mi s-au parut mai placute la gust. Cele Milka mi-au placut mult la capitolul aspect - fiecare diviziune are un alt model de bule inscriptionat pe ea. Le-am incercat in bucatele mici de tot, asa ca nu m-a deranjat prea tare gustul ala de pasta de alune. Dupa cum era de asteptat, cele Milka au fost mai cremoase. Si cele albe au fost foarte dulci. Ciocolata neagra de la Poiana are gustul ala specific care stiu ca nu place multora. Mie insa imi place. Asta fiind unul din motivele pentru care mi-a placut mult si Poiana amaruie cu crema lamaie. Celalalt (si cel mai important) e legat de crema de lamaie, care e exact asa cum erau cremele de lamaie din ciocolate atunci cand eram mica (ma refer la cremele creme, nu la chestiile alea uscate).

Poiana aerata: amaruie, cu lapte, albaPoiana aerata: amaruie, cu lapte, albaPoiana aerata: amaruie, cu lapte, albaPoiana aerata: amaruie, cu lapte, albaMilka Luflee: Alpine Milk, Noisette, WhiteMilka Luflee: Alpine Milk, Noisette, WhiteMilka Luflee: Alpine Milk, Noisette, WhiteMilka Luflee: Alpine Milk, Noisette, White

Extra (pentru ca n-am mai incercat nimic altceva asemanator de vreo luna... hmmm, 27 iulie? si nu vreau sa fac o postare separata doar cu astea... daca ar fi fost ceva uluitor as fi facut, dar asa...):

  1. Intai, niste biscuiti pe care tot ziceam de cateva luni ca sunt curioasa sa-i incerc. Dar i-am tot amanat mereu, eh, nu acum, altadata, doar nu dispar de pe fata panantului. Rubin King ("frumos" din partea lor ca www.rubinking.ro nu merge). Petit Carei Choco. La deschiderea pungii am avut o surpriza neplacuta: majoritatea biscuitilor erau deja facuti bucati. Din toata punga mai erau doar 5 intregi. Si apoi cand i-am incercat... mi s-au parut cam uscati. Altfel... la gust ar fi in regula.
  2. Rubin King Petit Carei ChocoRubin King Petit Carei ChocoRubin King Petit Carei Choco
  3. Macarons. De data asta de la Carrefour. Tipa care vindea a avut dreptate. Alea albe sunt cele mai bune. Dar tot sunt prea uscate toate, mult sub draciile de genul asta luate din Auchan acum... hmmm, un an si jumatate? Mai sunt si 52 lei kilogramul. E adevarat si ca eu oricum am obiceiul de a nu lua decat o bucata din fiecare si astea patru n-au avut decat vreo 50 grame in total.
  4. MacaronsVerrineMousse Cioco Lapte Frisca
  5. Doua dracii asemanatoare, una din Cora si una din Carrefour (si in sfarsit mi-a picat fisa... ca nu mai tineam minte cand dracu' am fost eu prin Carrefour in ultimele doua luni si jumatate... da, luni, cand am ajuns inapoi in Bucuresti de la Cluj). Pe eticheta draciei luate din Carrefour scrie generic Mousse Cioco Lapte Frisca Pasi. 100 grame, 2.99 lei. Pe eticheta celei luate din Cora scrie simplu Verrine. Nenea Google? Hmmm, cea mai apropiata chestie pare a fi asta. 150 grame, 1.8 lei. Frisca celei luate din Carrefour arata putin cam dubios, nu m-a deranjat insa nimic la gust. Spre deosebire de frisca celeilalte pe care am dat-o la o parte, simteam un gust de lapte acrit acolo. Partea de ciocolata mi-a placut la ambele.

PS - Am vazut ieri ca a aparut ciocolata Rom intr-o noua forma: tableta de 100g. Nu mi-am luat, dar ma bate gandul... n-am mai gustat asa ceva de cativa ani... decat sub forma de inghetata pe bat (inghetata aparuta in vara asta... buna la gust, insa crusta de ciocolata in care e mi s-a parut prea subtire... plus ca s-a terminat toata prea repede).

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)