on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: the amazing biscuits

Kambly. Asa se numesc. Si sunt absolut fenomenali, cu multa ciocolata delicioasa.

cutiile Kamblybiscuitii cu ciocolata Kambly

P.S. Mi-au placut atat de mult incat in prima zi nu m-am putut opri decat dupa aproape jumatate din fiecare cutie (o cutie are 100g)... adica 6 din fiecare.

2 pareri

cine
szilike
cand
duminică, 26 octombrie 2008 la 11:58:00 EET
optik sunt f apetisante, dar nu pot sa dau o parere despre gustul lor pt. ca nu am gustat:( poate imi aduc si mie mosu de craciun un sac mare si dupa... sa merg la dentist
cine
brontozaurel
cand
luni, 27 octombrie 2008 la 23:50:00 EET
doamne fereste! eu iti doresc sa nu ai probleme cu dintii, dar totusi sa te poti bucura si de dulciuri :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)