on the verge of extinction... again

crazy world

Fara legatura cu albumul Scorpions, in caz ca s-a gandit cineva la asta.

Dupa ce mi-am luat biletul pentru concertul Kreator din Szczecin, am inceput sa ma documentez in legatura cu locatia de concert. Cautat poze pe net, luat la puricat paginile Knockout Productions si Peron 5, trecut prin Google Translate toate comentariile la postarile legate de eveniment. Pentru ca, in caz ca nu era deja clar, nu inteleg nici boaba de poloneza. O sa fie primul meu concert intr-o tara in care nu inteleg absolut deloc, deloc limba.

screenshot Google Translate

Si mi-a atras atentia in mod neplacut un comentariu de la postarea asta. Care zice ceva de furat la un alt concert... stai, ce? Primul meu gand a fost... hoti de buzunare la concert! Ceea ce nu suna bine pentru ca evident ca planul era sa-mi iau acte si bani la mine, n-aveam de gand sa le las in urma... in Berlin, de partea cealalta a granitei, la doua ore distanta pe drumuri mult mai civilizate decat ale noastre!

Dar per total, traducerea comentariului nu prea avea sens pentru ca zicea ceva de... apometre?!?! Ce mama dracului au de-a face apometrele cu concertele? Cine dracu' vine cu apometre la concerte? Asa ca am intrebat pe twitter daca stie cineva suficienta poloneza ca sa ma lamureasca.

Si da, se furasera apometre inainte de concertul Marduk. Pe scurt, are si Polonia crestinopatii ei si s-au facut presiuni pentru anularea concertului de satane si, cand n-a mers, s-a recurs la spart usa in noaptea dinaintea concertului si furat apometre si tevi ca sa ramana clubul fara apa a doua zi si sa se anuleze totul. Ceea ce s-a si intamplat, in ciuda faptului ca patronii clubului au reusit sa faca rost de alternative portabile. Pentru ca religia mai are si tentacule politice.

Sper totusi ca nu vor fi probleme. Mizeria s-a intamplat in Rzeszów, in sud-estul Poloniei, aproape de granita cu Ucraina, intr-o zona cu... o densitate mai mare de astfel de nebuni. Szczecin e in capatul celalalt al tarii, aproape de granita cu Germania. Un altfel de mediu. Sau cel putin asa mi s-a spus.

imaginea folosita ca header pe pagina de facebook a trupei: Summer of Satan

Si da, Kreator nu sunt Marduk, stau mai bine la capitolul sanse de a nu fi luati in vizor de crestinopati, in ciuda faptului ca mulg si ei bine faptul ca Satan/ Hell/ altele de gen fac vanzare (ahem, au imaginea din dreapta ca header pe pagina de facebook). Dar au mai avut concerte in Polonia anul asta, cel mai recent chiar acum in mai, si n-am auzit de incidente neplacute.

2 pareri

cine
amy
cand
miercuri, 23 mai 2018 la 18:37:00 EEST
Eu am fost in Polonia in urma cu 3 ani si mi-a placut foarte mult, ba chiar am scris si pe blog despre vacanta din 2015. Cumnata mea este poloneza, so ... daca te pot ajuta cu ceva informatii, intreaba-ma iar eu eu intreb la randul meu. :D
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 iunie 2018 la 10:11:00 EEST
Ah, din punctul asta de vedere nu-mi fac griji. Szczecin arata foarte bine din ce am vazut in poze si tin minte ca mi-a placut Varsovia.

Sper doar sa nu fie incidente neplacute si sa pot sa rezist fizic pentru ca tot programul o sa fie o nebunie, cu ore de somn putine sau poate chiar deloc cateva nopti la rand.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)