on the verge of extinction... again

cum am aflat...

... ca nu pot folosi abonamentu' de metrou de doua ori in acelasi interval de 15 minute.

Ah, in caz ca scarpina pe cineva pe creier chestia asta: pe vremea aia nu existau "abonamente" cu x calatorii incluse - alea au fost introduse prin toamna lui 2010 parca, intamplarea asta e de acum zece ani. Iar ghilimelele sunt acolo pentru ca eu is mai grea de cap si nu pot sa inteleg de ce se cheama alea abonamente.

Revenind. Eram inca destul de proaspata la Bucuresti, in anul I sau II la Poli, era iarna, foarte frig si eu mergeam in sus (adica spre nord) pe Mihai Bravu in zona dintre Dristor si Piata Muncii. Pe vremea aceea n-aveam nici o haina care sa ma acopere mai jos de jumatatea fundului, eram in niste blugi care initial fusesera stramti dar se largisera, asa ca-mi inghetasera picioarele in ultimul hal.

Eram putin disperata sa-mi iau ceva de dincolo de intersectia de la Piata Muncii si, cum nu mai puteam de frig, am zis ca trec de intersectia aia pe la cald. Adica prin subteran. Adica pe la metrou. Intru, bag cartela, ma lasa sa trec, cobor pe peron, il parcurg de la un capat la altu', urc iar, ies afara, imi iau ce aveam de luat si cobor iar la metrou... ca sa iau primu' tren si sa ajung si eu dracului acasa.

Soc si groaza! Nu ma lasa! Ma duc la tanti aia de la ghereta aia, ii spun ca ar trebui sa mearga, da' nu merge, imi spune sa-i spun ce scrie, ii spun, imi spune ca abonamentu' a mai fost folosit in ultimele 15 minute, eu, pai sigur ca doar am venit din partea cealalta a intersectiei pe dedesubt ca simteam cum imi ingheata cracii, tanti imi spune ca nu-i asa, ca sigur am trecut pe altcineva cu cartela si acum vreau sa trec si eu, eu fac ochii cat cepele, da' nu pot face altceva decat sa astept ca un catel pana trec minutele alea si pot in sfarsit sa cobor si sa iau un metrou sa ma duc dracului acasa...

3 pareri

cine
krossfire
cand
duminică, 10 martie 2013 la 10:03:00 EET
E veche regula si incearca sa previna smecheriile de tip "Iti dau si tie abonamentul sa treci'' (ei pierd bani cu asta, de-aici si disperarea).
cine
brontozaurel
cand
duminică, 10 martie 2013 la 11:06:00 EET
M-am prins, da' da-ti seama ca atunci mi-ar fi placut sa fi stiut...
cine
Yamasha
cand
duminică, 10 martie 2013 la 22:59:00 EET
uite ca p-asta n-o stiam :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)