on the verge of extinction... again

nerabdatoare

belete
    Inainte de orice altceva:
  • - de maine ma apuc sa lucrez iar la tema
  • - ma laud putin: inca un articol scris de mine

De-abia astept sa vina zile mai calde. Pana acum cateva zile, asa mi-a placut vremea de iarna asta.

De-abia astept sa-mi soseasca posetuta gri.

De-abia astept sa mergem la Viena. Si dupa cum am spus de atatea ori, daca Insomnium sau Malmsteen sau altii pe care imi doresc rau de tot sa-i vad ocolesc in continuare Romania, dar ajung la austrieci... o sa mai dau o fuga pana acolo si pentru un concert.

De-abia astept sa scriu din nou cod PHP (pentru un proiect ceva mai serios decat "jucarelele" mele din ultimele luni). N-au mai ramas nici doua saptamani...

De-abia astept urmatoarele luni - vor fi pline de concerte. Mi-am luat bilete pentru Primal Fear & Brainstorm si pentru Fates Warning (daca m-as fi nascut cu o zi mai tarziu, nu doar ca mi-as fi impartit ziua de nastere cu Ayrton Senna, dar as fi primit si concertul asta cadou fix de ziua mea).

De-abia astept sa scap de teancul de langa usa din baie. Brrr, stiu, pentru asta trebuie sa ma ridic din pat, sa-l iau in brate si sa ma duc pana la tomberonu' pentru hartii din capu' blocului. Doar ca... dupa cum spuneam... brrr!

De-abia astept sfarsitul asta de saptamana, cu toate ca mi-e groaza ca va trebui sa ma car cu atatea bagaje dupa mine pe vremea asta. Dar dupa aia... ceai, limoncello, ceva cu mar & scortisoara si delicii vizuale si olfactive. De-abia astept sa-mi primesc cartea...

Sinistru de frumos cum toate porcariile care se intampla creeaza situatii pe care mi le-am dorit toata viata, dar am fost prea toanta ca sa stiu cum sa le creez singura. Be careful what you wish for, because you may get it and it may make you happier that you've ever imagined you could be. And of course, there's always something in small print*.

*you'll have to fight for the rest of your life to defend it because the jackals are never late for the feast

3 pareri

cine
pinkISH
cand
joi, 26 ianuarie 2012 la 23:41:00 EET
De-abia astept sa vad proiectul PHP de care ai spus.
De-abia astept sa scrii despre Viena :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 27 ianuarie 2012 la 21:04:00 EET
O sa scriu despre Viena :) Mai e ceva pana atunci, nici n-am stabilit exact cand. Poate imediat dupa concertul Fates Warning, poate de la jumatatea lui aprilie incolo.

De-abia astept... sa nu mai spun tampenii :))

Inlocuitu' "postare mai noua/ veche" cu titlul este de fapt o chestie super-simpla pentru care nici n-am nevoie de feed - just to load the title of a page with a known url (LOL!).
cine
pinkISH
cand
sâmbătă, 28 ianuarie 2012 la 02:09:00 EET
perfect.
stau 'tunat'!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)