on the verge of extinction... again

iar stresez lumea cu dungi... si dungati

tigrisor

Spre deosebire de data trecuta... astia sunt reali.

Nimeni n-o sa reuseasca sa ma convinga vreodata ca poate exista ceva mai frumos pe planeta asta.

Atat de dragalasi, smotocibili (daca nu exista cuvantul, atunci trebuie inventat special pentru ei) si neastamparati cand sunt mici. Atat de mari, puternici si eleganti dupa ce cresc. Si mereu atat de frumosi. Mi-am dorit mereu o felina supradimensionata. Inca visez la asta, chiar daca stiu ca nu se poate. Nu-mi pot permite sa am grija de unul, m-ar falimenta sa-l hranesc, n-am unde sa-l tin... cred ca e si ilegal. Dar de fiecare data cand vad o poza sau un clip nu pot sa nu ma gandesc "blanaaa! smotocealaaa!" Imi plac de mor. Intotdeauna mi-au placut. La sfarsitul scolii generale si in timpul liceului alte fete aveau in camera postere cu diversi tipi fierbinti... eu aveam un poster cu un tigru, un poster cu Scooby-Doo, postere cu masini (majoritatea Ferrari) si doua postere cu Schumi. Ala cu tigrul a fost primul. L-am luat in clasa a patra, de la Antipa (mhm, in timpul excursiei in Bucuresti, excursie in urma careia mi s-au lipit pe creieras cateva imagini pe care aveam sa le asociez cu capitala in urmatorii opt ani, prima imagine fiind cea a unui... rog bucurestenii sa nu se supere... tomberon).

Zilele astea am trecut probabil prin aproape o suta de clipuri cu tigri. Unele aproape m-au facut sa plang ca eu nu pot sa am unul... la unele m-am uitat de nici nu mai stiu cate ori... unele m-au facut sa ma enervez, am vazut inclusiv tigri loviti cu lopata si am vrut sa dau click pe butonul de Flag as inappropriate, insa majoritatea reactiilor din comentarii erau negative asa ca m-am gandit ca nu e rau sa-si mai ia si alte injuraturi. O sa pun trei din cele mai dulci...

Imi plac la nebunie ochii aia albastri...

Si doi frati...

5 pareri

cine
fostulomrau
cand
joi, 22 septembrie 2011 la 14:29:00 EEST
Si pentru mine Antipa a fost o imagine (de bine despre Bucuresti) care mi-a ramas inca de la inceput intiparita in minte. Este vorba de conceptul de "image map", din pacate nu-mi amintesc cine l-a formulat. Era un arhitect cu siguranta.

"Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...". Avand in vedere ca este primul meu comentariu, poate primesc o derogare ceva. :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 septembrie 2011 la 22:34:00 EEST
Tati spune ca acum chiar merita (re)vizitat.

La varsta aia orice cu animale era "de bine" pentru mine :)
cine
liviuberdila
cand
duminică, 25 septembrie 2011 la 08:41:00 EEST
Frumosi "pisoii" insa avand in vedere ca adultii au peste 3m de la varful nasului la varful cozii si sunt programati genetic sa vaneze, nu m-as apropia de ei pentru ca exista sansa sa fiu eu cel "smotocit".
cine
Anonymous
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 12:39:00 EET
o pisica (nu prea grasa) ar fi potrivita in loc de tigru

sunt ei draguti si frumosi cand sunt mici, dar cand se fac mari ... ai pus chiar tu un clip tigru vs o vaca
cine
brontozaurel
cand
joi, 3 noiembrie 2011 la 12:47:00 EET
Mhm, si asta e un alt motiv pentru care imi plac. Pot sa ucida...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)