on the verge of extinction... again

dead before I got there...

Sau trupe proaspat descoperite care nu mai exista. Dar... fiindca mi-a placut ce-am auzit, o sa le zgarii numele pe blog, poate intr-o zi imi voi dori sa-mi amintesc.

Pe toate le-am descoperit in acelasi mod: YouTube Recommendations. Diabolica inventie. Mancatoare de timp. Unul din principalele motive pentru care jumatate din timpul meu pierdut pe net e pierdut pe YouTube. Unul din principalele motive pentru care imi place YouTube (hmmm, chestie valabila si pentru amazon) - pentru ca invata. Invata ce-mi place.

E vara si aud multi oameni care se plang de caldura, care spun ca si-ar dori sa fie in alta parte, unde e mai racoare. Printre locurile mentionate se afla si tara de origine a primei trupe - Finlanda. S-au format in 1999, din 2002 pana in 2006 au inregistrat in fiecare an cate un demo sau un album complet (2004), iar in 2007 s-a terminat povestea. Aduc a Children of Bodom... oarecum...

Un salt peste golfu' cu bot, apoi inca un salt peste balta atlantica si ajungem in Canada. Adica acolo unde, acum 5 ani, se nastea cea de-a doua trupa. Au scos un demo in 2008, un album in 2010 si acum nici o luna au anuntat ca au pus punct. Nu prea stiu cu ce sa-i compar. Din ce am mai ascultat, parca cel mai mult se apropie de Insomnium (pentru care toamna asta va insemna un nou album si un nou turneu... din pacate, Cehia si Slovenia reprezinta extremele estice).

Bonus: o trupa care inca exista, dar cu un alt nume. S-au format acum zece ani si au scos un album in 2005, iar doi ani mai tarziu si-au schimbat numele. Din Polonia. Ah, da, si ei imi pare ca aduc a Children of Bodom si uneori a Heavenly.

Intr-o zi o sa completez si cu trupe cat se poate de vii. "Intr-o zi" insemnand probabil in curand pentru ca am impresia ca am o noua obsesie - o trupa din cizma (they play Gothic metal or something).

2 pareri

cine
krossfire
cand
luni, 1 august 2011 la 15:43:00 EEST
Credeam ca s-au despartit Blackguard (fostii Profugus Mortis), cand am citit a doua descriere:

http://www.myspace.com/blackguard/music/songs/arm-yourself-26858227 (asculta Arm Yourself...eu asa i-am descoperit)
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 august 2011 la 16:31:00 EEST
Nu, e vorba de Incarnia.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)