on the verge of extinction... again

imi pare rau ca nu mai sunt copil

oua speriate

Nu o spun cu sensul de "vai ce rau imi pare ca a trecut perioada aia, vai ce bine era atunci" ci cu sensul de "imi pare rau ca nu ma mai comport ca un copil."

Ieri, cineva din lista mea de Y!M avea la avatar poza din dreapta. Si m-a pocnit tristetea.

Mananc oua destul de des. Ultima data luni (alaltaieri). Si nu m-a pocnit sa le pictez. Asa repede le-am spart si am intins galbenusurile deasupra pestelui pe care l-am bagat apoi trei minute la microunde si l-am mancat repede dupa aia. Asa repede au zburat la gunoi cojile.

Cand eram mica le pictam cu markere. Uneori inainte sa le mananc, uneori dupa. Le scoteam continutul printr-un capat, curatam interiorul bine de tot sa nu puta dupa aia. Uneori faceam cojile astea curatate casute "de soricei" - le desenam (si uneori chiar si gauream cu grija in ele) usite, ferestre.

Imi pare rau. Ca acum nu mai pierd timpul cu asemenea "prostii de copil mic."

8 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 2 martie 2011 la 16:39:00 EET
Oua cu...peste :P?
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 2 martie 2011 la 16:43:00 EET
Somon pictat cu galbenus de ou.
cine
krossfire
cand
miercuri, 2 martie 2011 la 17:41:00 EET
Ohhh...dar tot nu inteleg clar combinatia (zise krossfire in timp ce-si pregatea propria Tortilla si Guacamole :P)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 2 martie 2011 la 17:43:00 EET
O bucata de file de somon si doua galbenusuri sparte deasupra. Atat, absolut nimic altceva.
cine
Florin
cand
joi, 3 martie 2011 la 21:03:00 EET
Io daca ma mai copilaresc, inseamna ca-s difect? :D
Io inca mai fac oua zimbarete :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 3 martie 2011 la 21:04:00 EET
Asa e frumos :)
cine
Rares Cojocaru
cand
duminică, 6 martie 2011 la 22:49:00 EET
Eu n-am pictat niciodata oua :))..Adica la gradinita ne punea... Cat despre retete, poti sa incerci si pe mamaliguta. Merge perfect!

:D
cine
brontozaurel
cand
luni, 7 martie 2011 la 15:53:00 EET
Interesant, pe noi nu ne-a pus niciodata sa facem asta.

Eu desenam acasa pe cele din frigider cu un marker si atat.

Cat despre mamaliga, logic ca-s soi rau si pretentios si nu-mi place. :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)