on the verge of extinction... again

a-mi forta mana

... din nou!

A ma autofaulta... din nou... A impinge totul la extrem. A nu-mi lasa nici o posibilitate de scapare. A ma autocondamna.

Imi doresc un soc urat. Si dureros. Poate... poate... o sa ma faca sa reactionez.

Am nevoie de asta... cu disperare...

... what am I doing here? Mi-am promis iar... I'm going back in time... O sa incerc iar. The gateway now is mine... Am inghetata. Should I stop at last and never see the past? Si limonada cu gheata. Tonight it will be done... Si lumanari parfumate. I will be the one to discover to the core what no other saw before... Si tocmai am inlocuit rezervele aparatelor de parfumat prin casa. We're here just for a while, then we die... Si visez. I need to know what the future will be like, I want to see a new horizon... La creaturi albastre. We're here just for a while, then we die... La o ploaie albastra care cade in sus. I'm lost and all alone... La drumuri care sunt create in fata mea si sunt sterse de pasii mei. I need to go...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)