on the verge of extinction... again

leapsa incaltata - colectia frigiderul

2 octombrie. Tati pus pe reparat in baie la mine, bum! explozie si flacari, chestii facute scrum, chestii topite de caldura, cenusa prin toata casa, pereti innegriti. 15 octombrie. Mama cu al ei "vai, ce negreala pe pereti!" se apuca sa spele peretii din hol de capul ei, pentru ca eu si tati ii spusesem nu si nu! Asa ca se pare ca a luat-o ca pe o invitatie sa o faca pe cont propriu. Bineinteles ca nu a dat nimic deoparte si tot ce era prin hol s-a murdarit in ultimul hal. Bineinteles ca a inceput apoi sa ninga cu bucati-bucatele de pe pereti si plafon.

4 noiembrie... eu tot n-am terminat de curatat tot ce mi-a murdarit atunci. Printre altele, cutiile cu incaltari de pe frigider. Asa ca daca tot aveam niste cutii cu incaltari in mijlocul holului, am zis ca pot sa fur leapsa incaltata de la Krossfire.

In poze, incaltarile care in mod normal dorm in spatiul dintre frigider si plafon... Ah, da, in caz ca mai e cineva care nu stia, port 39-40.

VA URMA!

4 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 20:57:00 EET
Lots and lots of shooes ! Mama ce de perechi :)

Dar mai important, cat de misto e aranjamentul in pagina :P
cine
brontozaurel
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 21:15:00 EET
That's only half of it :P
cine
krossfire
cand
vineri, 5 noiembrie 2010 la 09:34:00 EET
Ce am observat altfel, e ca-ti ascunzi gleznele :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 5 noiembrie 2010 la 15:40:00 EET
Te referi la faptul ca nu-s sandale pe acolo? Sunt in partea a II-a. Asa s-a nimerit. :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)